۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مددی یا مجیدی؟ کدام یک زودتر می روند؟ / جلسه هیات مدیره با سرمربی استقلال

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 563322
مددی یا مجیدی؟ کدام یک زودتر می روند؟ / جلسه هیات مدیره با سرمربی استقلال

درحالی که رابطه مدیرعامل و سرمربی استقلال در فصل نقل و انتقالات بسیار حسنه به نظر می رسید، اکنون اختلافات این دو هر روز وارد فاز جدیدی می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، اولین سوالی که به ذهن می­رسد، این است که پایان این دعوا کجاست؟ یا در تک جمله، احمد  مددی یا فرهاد مجیدی، کدام یک زودتر از استقلال می­روند؟ باشگاه استقلال در حالی وارد دور جدیدی از حاشیه­ ها شده که مشخص نیست با چه ترکیب مدیریتی و فنی، بیست ویکمین دوره لیگ برتر را آغاز خواهد کرد. پیش از دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت­هایی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال مطرح شده بود و در شرایطی که گمان می­رفت تغییراتی در بدنه مدیریتی آبی­ها رخ دهد، پس از حذف این تیم از آسیا علی اصغر ملکیان، رییس هیات مدیره و احمد مددی، مدیرعامل استقلال صحبت­هایی درباره فرهاد مجیدی و برخی بازیکنان انجام دادند که جای تأمل داشت. آنها اعلام کردند قرار است درباره ادامه همکاری با مجیدی در اولین جلسه هیات مدیره تصمیم گیری کنند. ملکیان و مددی به صراحت از قطع همکاری با فرشید اسماعیلی و برخورد انضباطی با بازیکنانی چون وریا غفوری و رشید مظاهری خبر دادند و از صحبت‌های مددی و ملکیان اینگونه برمی­آید که آنها تمایلی برای ادامه همکاری با مجیدی ندارند.

اما سوالی که مطرح می­شود اینجاست که چرا مدیران استقلال چنین اظهاراتی را انجام دادند؟ یک وجه این موضوع شاید این باشد که مددی و ملکیان با تصور اینکه در باشگاه استقلال خواهند ماند، به دنبال تغییرات در کادر فنی استقلال هستند و می­خواهند به نوعی از برخی بازیکنان هم زهر چشم بگیرند تا در فصل آینده موضعی علیه باشگاه اتخاذ نکنند. با این حال با توجه به تعدد تجمعات هواداران ناراضی این تیم جلوی درب باشگاه و البته وزارت ورزش، قطعا ماندن تیم مدیریتی فعلی صدای هواداران را درمی‌آورد. بُعد دیگر ماجرا می­تواند این باشد که مدیران فعلی باشگاه جلوتر از همه در جریان تغییرات مدیریتی باشگاه قرار گرفته­اند و می­خواهند پیش از کنار رفتن با مجیدی و برخی بازیکنان تسویه حساب کنند. در همین راستا هیات مدیره باشگاه با ارسال نامه­ای به فرهاد مجیدی، از جلسه اعضا با وی خبر دادند و مجیدی که فردا به ایران بازمی­گردد، به احتمال فراوان در این جلسه شرکت خواهد کرد. باید دید در این جلسه چه صحبت­هایی رد و بدل می­شود.

واقعیت این است که زمزمه تغییرات مدیریتی در استقلال همچنان وجود دارد و با این فرضیه­ها سوال اصلی این است که مددی زودتر باشگاه را ترک می­کند یا مجیدی؟ پاسخ این سوال را گذشت زمان خواهد داد و مشخص می­شود که استقلال با چه ترکیب مدیریتی و فنی، وارد لیگ بیست ویکم خواهد شد.