۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دیوار چین برابر ایران فرو ریخت / سروقامتان والیبال به فینال آسیا رسیدند

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 563257
دیوار چین برابر ایران فرو ریخت / سروقامتان والیبال به فینال آسیا رسیدند

تیم ملی والیبال کشورمان دقایقی پیش موفق شد در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا چین را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین، رقابت­ های والیبال قهرمانی آسیا در ژاپن درحالی روزهای پایانی خود را سپری می­ کند که شاگردان بهروز عطایی دقایقی پیش در جدالی حساس موفق شدند چین را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند تا به فینال این رقابت­ ها برسند. بلندقامتان تیم ملی ست­ های اول، سوم و چهارم را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 17 شکست دهند و تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 17 از حریف خود شکست خوردند. این تنها ستی بود که تیم ملی در این رقابت ­ها از دست داده است. این درحالی است که چین در مرحله مقدماتی موفق شده بود ژاپن میزبان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران که در دور مقدماتی موفق شد به ۳ پیروزی دست پیدا کند، در دور بعدی این رقابت‌ها به مصاف کره جنوبی رفت. شاگردان بهروز عطایی مقابل کره جنوبی در بازی یک طرفه توانستند با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کنند. مصاف چین تایپه رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر صفر برسد. این بازی در سه ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۱ به سود تیم ملی والیبال ایران به اتمام رسید.