۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

در آخرین روز نقل و انتقالات اروپا چه گذشت؟ / ددلاین هیجان انگیز در اروپا

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
کد خبر: 558356
در آخرین روز نقل و انتقالات اروپا چه گذشت؟ / ددلاین هیجان انگیز در اروپا

پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا شب گذشته به طور رسمی بسته شد اما در دقایق پایانی آن انتقالات هیجان انگیزی رخ داد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بدون شک نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۱ در فوتبال اروپا بسیار دیوانه وار و به یاد ماندنی بود. از جدایی ناگهانی لیونل مسی و پیوستن به پاری سن ژرمن گرفته تا بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد و معارفه دیرهنگامش و البته اتفاقات غیر قابل تصوری که در روز آخر رخ داد. باشگاه‌هایی نظیر منچستریونایتد، چلسی، آرسنال، اینتر و پاری سن ژرمن بیشترین تغییرات و خریدها را داشتند که به طور مفصل به آن پرداخته شده و حالا قصد داریم انتقالات مهمی که در فاصله ۲۴ ساعت اخیر نهایی شدند را دوباره مرور کنیم.

ادوارد کاماوینگا از رن به رئال مادرید

پس از اینکه مادریدی‌ها مطمئن شدند پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه را به آنها نمی‌فروشد، خیلی سریع به سراغ هافبک ۱۸ ساله رن رفتند و با ۳۱ میلیون یورو + ۹ میلیون پاداش سهل الوصول این انتقال را نهایی کردند تا دست خالی تابستان را سر نکنند.

سائول نیگز از اتلتیکومادرید به چلسی

درحالی که همگان تصور می‌کردند این انتقال لغو شده، اما در روز آخر خیلی سریع همه چیز نهایی شد و هافبک اسپانیایی با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش ۵ میلیون یورو + بند خرید اختیاری ۳۰ میلیونی از اسپانیا راهی انگلیس شد.

هکتور بیرین از آرسنال به رئال بتیس

پس از پیوستن تاکهیرو تومیاسو از بولونیا به آرسنال، توپچی‌ها خیلی سریع مقدمات جدایی بیرین را به صورت قرضی فراهم کردند تا ترکیبشان خلوت شود و این مدافع ۲۶ ساله به کشورش برگردد.

مارسل زابیتسر از لایپزیگ به بایرن مونیخ

هافبک چند پسته اتریش پس از دو روز مذاکره، در روز آخر نقل و انتقالات با ۱۵ میلیون یورو راهی مونیخ شد تا باواریایی‌ها امسال به جای دورتموند، لایپزیگ را تضعیف کرده باشند.

نونو مندس از اسپورتینگ لیسبون به پاری سن ژرمن

پاریسی‌ها در روز آخر با پرداخت ۴۰ میلیون یورو، مندس را از مشتریان لیگ برتری‌اش هایجک کرد و در ازای آن پابلو سارابیا را هم برای یک سال به صورت قرضی به اسپورتینگ فرستاد.

آنتوان گریزمان از بارسلونا به اتلتیکومادرید

قطعا شوکه کننده‌ترین انتقال روز آخر، همین بازگشت گریزمان به اتلتی بوده که در دقایق پایانی باز بودن پنجره انجام شد. گریزمان که دو سال قبل با ۱۲۰ میلیون یورو راهی بارسلونا شده بود، حالا با قراردادی قرضی با بند خریدی فقط ۴۰ میلیونی به تیم سابق خود بازگشت.

لوکی دی یونگ از سویا به بارسلونا

برای جانشینی گریزمان، بارسایی‌ها خیلی سریع و با قراردادی قرضی به سراغ دی یونگ رفتند تا سرمربی هلندی‌شان یکی دیگر از هموطنانش را در اختیار داشته باشد.

فسخی‌ها

دو بازیکن سرشناس در روز آخر نقل و انتقالات قراردادشان را فسخ کردند و این بدین معنی است که هنوز هم می‌توانند تیم جدید خود را انتخاب کنند. سرژ اوریه و رادامل فالکائو به ترتیب از تاتنهام و گالاتاسرای جدا شدند و باید دید مقصد جدید آنها کجا خواهد بود.