۰ نفر

گمانه زنی ها در خصوص آینده رونالدو / آنچلوتی پیگیر وضعیت CR۷

۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹
کد خبر: 554415
گمانه زنی ها در خصوص آینده رونالدو / آنچلوتی پیگیر وضعیت CR۷

پس از اینکه رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند مدیر برنامه کریستیانو رونالدو در حال مذاکره با یک مربی مشهور برای انتقال اوست، بار دیگر آینده فوق ستاره پرتغالی تحت شعاع قرار گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین و به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات، هیات مدیره یوونتوس طبق همیشه اعلام کرده است که CR7 در این فصل خواهد ماند و بخشی از تیم خواهد بود. همچنین در ساعات گذشته، یووه هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است و روی کریستیانو حساب می کند. البته این موضوع مهم است که رونالدو قراردادش با رونالدو فصل آینده تمام می‌شود و هیچ گونه صحبتی مبنی بر تمدید نشده است.

برخلاف برخی از اخبار، منچسترسیتی هیچ علاقه‌ای برای جذب رونالدو نداشته است زیرا هدف اصلی آنها در تابستان همیشه هری کین بوده است و آنها قصد کوتاه آمدن ندراند، همانطور که سران تاتنهام از موضع خود کوتاه نمی‌آیند.

از طرفی پاری سن ژرمن هم قصد خرید کریستیانو رونالدو را ندارد و هیچ مذاکره یا تماسی در جریان نیست. پی اس جی لیونل مسی را به ترکیب خود اضافه کرده و مطمئن است که کیلیان امباپه را تابستان امسال حفظ خواهد کرد.

اما درخصوص صحبت‌های خورخه مندس مدیربرنامه رونالدو با یک مربی سرشناس، گفته می‌شود این شخص کارلو آنچلوتی بوده است. سرمربی فعلی رئال مادرید به این انتقال بی میل نیست و همواره یکی از تحسین کنندگان کریستیانو بوده است. با این وجود چنین انتقالی بسته به نظر فلورنتینو پرز مدیرعامل باشگاه دارد. پرز چندی پیش اعلام کرده بود اخبار بازگشت رونالدو به سانتیاگو برنابئو توسط اطرافیان او منتشر می‌شوند اما باید دید درصورت درخواست آنچلوتی، او این مهاجم 36 ساله را به رئال باز خواهد گرداند یا خیر.