۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ماجرای شکایت مدیرعامل گل ریحان از مجری تلویزیون / ادعای توهین به روحانیت

۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبر: 548535
ماجرای شکایت مدیرعامل گل ریحان از مجری تلویزیون / ادعای توهین به روحانیت

پس از اتفاقاتی که این هفته در برنامه فوتبال یک شبکه ورزش رخ داد و ورود به ماجرای جنجالی تیم گل ریحان البرز و نتایج عجیب و غریب این تیم، اکنون مجری توسط مدیرعامل گل گهر از مجری این برنامه به اتهامات مختلفی شکایت شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ اجرای برنامه این هفته فوتبال یک به انتشار تصاویر جنجالی و باورنکردنی در خصوص  محمد زارع فومنی، مدیر گل ریحان البرز بود که در جریان دیدار تیمش مقابل شهرداری آستارا یک قبضه اسلحه کمری همراه داشت و زمانی که تیمش با نتیجه 3 بر صفر از حریف عقب افتاده بود با ایجاد درگیری در نظم بازی اخلال ایجاد کرد و در ادامه برنامه تصاویری از بهمراه داشتن اسلحه کمری‌ این روحانی در جریان این بازی پخش شد.

اکنون اما در اقدامی عجیب مدیرعامل گل ریحان بابت انتقادات مطرح شده و بازتاب این موضوع که در برنامه فوتبال یک که از سوی مجتبی پوربخش پخش شد، از وی شکایت کرده است و مجری این برنامه را بابت پوشش و بازتاب و انتقاد از یک اقدام غیر قانونی به دادسرا فراخوانده است.

ضمن اینکه زارع فومنی در اقدامی عجیب‌ تر مدعی شده کنایه‌ های پوربخش در برنامه فوتبال یک توهین به جامعه روحانیت بوده که البته به نظر نمی رسید اینگونه باشد و بحث مطرح شده توسط مجری برنامه، فوتبالی بود و شائبه های دیگری نداشت. حال باید دید چه اتفاقاتی پس از این شکایت رخ می دهد اما چیزی که مبرهن است، فوتبال پاک در دسته اول باشگاه های کشور عملا زیر سوال رفته است.