۰ نفر

وزیر ورزش و جوانان گفت:

برای خصوصی شدن سرخابی‌ها یک اراده ملی وجود دارد

۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۳۸
کد خبر: 459216
برای خصوصی شدن سرخابی‌ها یک اراده ملی وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: با خصوصی شدن تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارایه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، به دور از انتقادهای خرده بینانه و بر اساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است.

مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه بخش خصوصی بیان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت‌های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می‌شود و هواداران عملا در اداره آنها سهیم می‌شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.

سلطانی‌فر تاکید کرد: اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمدهای محدود فعلی باشیم، مسلما در آینده گرفتاری‌های عمیق تری پیدا می‌کنند.