۰ نفر

راز شادی گل ترابی با عدد 3

۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۳:۳۵
کد خبر: 401021
راز شادی گل ترابی با عدد 3

گلزن پرسپولیس پس از پیروزی مقابل گل‌گهر گفت: اصلا به آقای‌ گلی فکر نمی‌کنم چون خیلی زود است، موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی ترابی پس از بازی پرسپولیس مقابل گل گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر در میکسدزون در پاسخ به سوال خبرنگار که به مانند مسی شده و یک تنه بازی را درمی‌آورد، اظهار داشت: نه اینجوری نیست، ما پرسپولیس هستیم و یک تیم هستیم. وقتی تیم خوب بازی می‌کند طبیعی است که خط جلو گل می‌زند و خدا را شکر توانستم گل بزنم و سربلند بیرون بیاییم.

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و قرعه کشی فصل جدید گفت: گروه سختی است ولی ما پرسپولیس هستیم، قهرمان 3 دوره ایرانیم و همه تلاشمان را می‌کنیم که موفقیت سال‌های قبل آسیایی را برای پرسپولیس تکرار کنیم.

ترابی در مورد اینکه چقدر به آقای گلی فکر می‌کند، خاطر نشان کرد: اصلا به آقای‌گلی فکر نمی‌کنم چون خیلی زود است، موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهم تر است.

وی در خصوص حواشی این مسابقه و زد و خوردهای مسابقه گفت: من آن لحظه تعویض شدم و اطلاعی ندارم.

مهدی ترابی در خصوص اینکه به جای سوپرگل اسم دیگری برای گلش انتخاب کند اظهار داشت: نمی‌دانم.

گلزن پرسپولیس در خصوص پاس گل گفت: پاس گل، گل علیپور را من دادم ولی مهم بردن تیم بود. خیلی نیاز داشتیم به این برد، مقابل گل‌گهری که آقا مجید جلالی امسال تحویل گرفته خیلی خوب بازی می‌کنند. خیلی خوب دفاع کردند و خیلی اذیتمان کردند. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی رو بگیریم.

 وی در جواب اینکه جلالی گفته فرق این مسابقه ترابی بوده عنوان کرد: واقعیت اینکه آقا مجید اولین نفری بود که من را در لیگ برتر بازی داد. اولین بار نه ولی بیشترین بازی را زیر نظر آقا مجید انجام دادم. ایشان به من همیشه لطف داشتند و من تشکر می‌کنم.

ترابی در خصوص شادی پس از گل نیز گفت: عکس‌های بازی را ببیند شادی پس از گل قشنگ بود.

گلزن سرخ‌پوشان در خصوص نشان دادن عدد 3 پس از گل نیز ادامه داد: شادی پس از گل برای هت‌تریک قهرمانی بود.

او در خصوص قهرمانی پرسپولیس ادامه داد: ما همه تلاشمان را می‌کنیم که پرسپولیس امسال هم قهرمان شود.