۰ نفر

کالدرون، مَرد یک و نیم میلیون یورویی

۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۴
کد خبر: 363473
کالدرون، مَرد یک و نیم میلیون یورویی

گابریل کالدرون گزینه نهایی مدیران باشگاه پرسپولیس برای توافق با این تیم امشب راهی تهران خواهد شد و به احتمال فراوان قراردادی 2ساله و به مبلغ یک و نیم میلیون یورو به امضا می‌رساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، گابریل کالدرون سرمربی پیشین تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال عربستان به عنوان گزینه نهایی مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شد و برای انجام مذاکرات نهایی ساعت ٢١ امشب، راهی تهران خواهد شد.

این مربی امشب به تهران خواهد رسید و به احتمال فراوان فردا قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا می‌رساند. قرار است کریم باقری مربی، محسن خلیلی مدیر تیم فوتبال و امیرعلی حسینی رئیس روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به استقبال او بروند.

قرارداد این مربی ۲ ساله خواهد بود که البته برای همکاری در سال دوم نیاز به توافق مجدد وجود دارد و قرارداد این مربی آرژانتینی برای دو سال ۱.۵ میلیون یورو خواهد بود.

گفته می‌شود کالدرون در کادرفنی خود از یک یا ۲ مربی ایتالیایی استفاده خواهد کرد و از بین مربیان ایرانی نیز تا این لحظه حضور کریم باقری در کادرفنی وی قطعی شده است.

قرار است در مذاکرات فردا مسئولان باشگاه پرسپولیس نظارت ویژه کالدرون روی تیم‌های پایه را نیز در قرارداد او ذکر کنند.

در صورتی که توافق نهایی میان کالدرون و باشگاه پرسپولیس حاصل شود به احتمال فراوان این مربی آرژانتینی در نشست خبری شرکت خواهد کرد.

همچنین در جلسه امروز مدیران باشگاه پرسپولیس اردو ترکیه نیز قطعی شده است.

در مورد بحث علیرضا بیرانوند نیز شنیده می‌شود مدیران پرسپولیس به هرشکلی او را حفظ خواهند کرد.

برخلاف اینکه گفته شد لژیونر شدن علی علیپور منتفی شده این موضوع نهایی نیست و در صورتی که مسئولان باشگاه بتوانند با گزینه‌های مد نظر خود در خط حمله به توافق برسند، رضایت نامه این بازیکن صادر خواهد شد.

از کی روش استنلی و مهدی طارمی به عنوان گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله نام برده می‌شود.

همچنین شنیده می‌شود مذاکرات مدیران پرسپولیس با بشار رسن مثبت بوده و احتمال حضور او در این تیم وجود دارد.

جدی ترین گزینه پرسپولیسی‌ها برای جذب، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ماشین سازی و تیم ملی ایران است که این بازیکن نیز به زودی به پرسپولیس بازخواهد گشت.