۰ نفر

برانکو: وضعیت پرسپولیس خوب نیست

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۳۰
کد خبر: 347957
برانکو: وضعیت پرسپولیس خوب نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می‌دانید که وضعیت پرسپولیس خوب نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت سرخ‌پوشان درباره جلسه امروز با مسئولان باشگاه گفت: وقت خیلی کم بود چون باید به تمرین می‌آمدم. درباره مسائل مالی صحبت کردیم. همان طور که می‌دانید وضعیت خوب نیست.

باشگاه از بازیکنان صبوری می‌خواهد

وی افزود: باشگاه از بازیکنان درخواست دارد صبور باشند. تلاش این است در مدت کوتاه مشکل حل شود.

باید ببینیم وضعیت ما با باشگاه پرسپولیس چه می‌شود

برانکو درباره اینکه گفته‌اند شما 2 نامه به باشگاه داده‌اید، اگر نامه سوم را بدهید قطع همکاری می‌کنید، عنوان کرد: طبیعی است وکیل من وظیفه دارد کار را انجام دهد چون من هم در قبال آنها مسئولیت‌هایی دارم. حالا باید ببینیم چطور می‌شود.

انگشتر کاشانی قشنگ بود!

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره هدیه انگشتری که کاشانی امروز به وی اهدا کرد، اظهار داشت: از او تشکر می‌کنم. انگشتر قشنگی به من هدیه داد که نقره بود و نگین فیروزه دارد.

حریفان پرسپولیس قبل و بعد از مسابقه با ما استراحت می‌کنند

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شرایط پرسپولیس خاص است اما در تیم شما شادابی نیست، علت چیست، عنوان کرد: تمام وقت بازیکنان می‌خندند. البته بازی‌ها برای ما مهم هستند و طبیعی است از لحاظ ورزشی هر کسی دوست دارد قهرمان را ببرد. شما ببینید بازیکنان تیم‌های مختلف قبل و بعد از بازی با پرسپولیس استراحت می‌کنند.

4 بازی بعد لیگ برای بودن یا نبودن است

برانکو ادامه داد: این برای ما خوب است چون با این فشردگی روز به روز بهتر می‌شویم و پیشرفت بیشتری داریم. ما صدر جدول هستیم و مثل سایر تیم‌ها 4 بازی دیگر داریم. طبیعی است هر 4 بازی برای بودن یا نبودن است.

تغییر سرمربی الاهلی می‌تواند هم خوب باشد و هم بد

وی درباره بازی با الاهلی عربستان و اینکه سرمربی آنها تغییر کرده، خاطرنشان کرد: بعضی‌وقت‌ها این تغییر سرمربی خوب است و گاهی نیست. زمانی که مربی عوض می‌شود یکی 2 بازی اول خوب هستند چون انگیزه بالایی دارند و مربی می‌خواهد خودش را نشان دهد. طبیعی است بازی سختی پیش رو داشته باشیم و امروز هم قرار است فیلم بازی این تیم را ببینیم.

مصدومیت بودیمیر سنگین است و مصدومیت نوراللهی جزعی است

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان مصدوم تیم، گفت: به جز بودیمیر که هنوز آماده نیست که بازی مقابل پیکان ضربه شدید خورد، کمی هم با نورالهی مشکل داریم که مصدومیت سبکی دارد اما تا بازی آماده می‌شود.