۰ نفر

حمایت ستاره بین المللی تنیس از زنان

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۳:۲۱
کد خبر: 347955
حمایت ستاره بین المللی تنیس از زنان

سرنا ویلیامز؛ ستاره تنیس بین المللی قصد دارد یک شرکت سرمایه گذاری برای حمایت از زنان، افراد سیاهپوست و کارآفرینان جوان راه اندازی کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این سرویس که با نام  صندوق سرمایه گذاری "Serena Ventures" راه اندازی شده است، اهدافی حمایتی برای دفاع از زنان دارد.

در اساسنامه این صندوق اشاره شده که این یک سرمایه گذاری بلندمدت برای حمایت از  شرکت هایی است که تحت رهبری زنان و افراد رنگین پوست فعالند. درواقع این صندوق از افرادی حمایت می کند که به "توانمند سازی فردی" و خلاقیت اهمیت می دهند.

این چهره افسانه ای  تنیس از سال 2014 به طور بی سر و صدا شروع به فعالیت در حوزه سرمایه گذاری کرده است و تا کنون نیز با بیش از 30  30 شرکت سرمایه گذاری قراردادهایی را امضا کرده است.ویلیامز در  اینستاگرام خود  گفت: "من Serena Ventures را با ماموریت ارائه فرصت هایی به بنیانگذاران مشاغل در سراسر جهان افتتاح کرده ام.

وی تاکید کرد این شرکت به طور ویژه به حمایت از  زنان و افراد رنگین پوست می پردازد. علاوه بر این، شرکت سرمایه گذاری سرنا ویلیامز برای حمایت از بنیانگذاران جوان و کارآفرینان نوظهور و استارتاپ ها تلاش خواهد کرد.

سرمایه گذاری های Serena Ventures شامل صنایع متعددی از قبیل غذا، بهداشت و سلامتی، تجارت الکترونیک و مد است. نمونه کارهای این صندوق نیز شامل شرکت های زنانه محور مانند راه اندازی کارخانه Wing و برند نام تجاری Billie؛ خدمات سفارشی غذای کودک و دوره های آنلاین تناسب اندام است.