۰ نفر

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

برتری عقاب‌ها مقابل کاستاریکا

۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۳۴
کد خبر: 279147
برتری عقاب‌ها مقابل کاستاریکا

دیدار تیم‌های کاستاریکا و صربستان از گروه پنجم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، با نتیجه یک بر صفر به سود صربستان به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در گروه پنجم مسابقات، از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه تیم‌های صربستان و کاستاریکا در ورزشگاه "سامارا" همین شهر مقابل هم قرار گرفتند که قضاوت این مسابقه برعهده "ملانگ دیدیو" از سنگال قرار داشت.
ملادن کریستاییچ سرمربی صربستان، ولادمیر استیوکوویچ، داسکو تاشیچ، الکساندر کولاروف، برانیسلاو ایوانوویچ، نمانیا ماتیچ، لوکا میلیوویچ، دوسان تادیچ، آدام لیائیج، نیکلا میلنکوویچ، سرگی ساویچ میلینکوویچ و الکساندر میتروویچ برای بازی مقابل کاستاریکا به میدان فرستاد. 
کیلور ناواس، جیان کارلو گونزالس، خوئن آکاستا، اسکار دوآرته، سلسو بورخس، فرانسیسکو کالوو، برایان روییس، مارکوس اورنا، خوان ونواس، دیوید کوزمن و کریستین گاموبوا هم بازیکنان تیم کاستاریکا را در این مسابقه تشکیل می‌دادند که هدایت آن‌ها برعهده اسکار رامیرز است.
در نیمه نخست صرب‌ها معروف به عقاب ها، با کسب درصد مالیکت بیشتر توپ بهتر از حریف ظاهر شدند، اما این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم "الکساندر کولاروف" روی یک ضربه ایستگاهی صربستان را صاحب برتری کرد تا این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر صرب‌ها به پایان برسد. ایوانویچ از صربستان و کالوو همراه با گازمن از کاستاریکا با دریافت کارت زرد در این مسابقه جریمه شدند. در دقایق پایانی مسابقه از سیستم VAR برای بازدید یک ضربه خطا استفاده شد.