۰ نفر

تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز منحل شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲
کد خبر: 175431
تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز منحل شد

با تصمیم عجیب و دور از عقل مدیرعامل پتروشیمی تبریز، تیم دوچرخه سواری این نهاد به عنوان برند دوچرخه سواری کشورمان منحل شد.

تیم باشگاهی دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز یکی از تیم های دوچرخه سواری مطرح ایران محسوب می شود که از 15 سال قبل در حال فعالیت در این عرصه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این تیم از لحاظ تجهیزات سخت افزاری امکاناتش بیشتر از فدراسیون دوچرخه سواری است، اما با توجه به مشکلات مالی که از سال گذشته برای این تیم به وجود آمد، منجر به کم کردن رکابزنانش شد.

در گزارش آمده است: در نتیجه این وضعیت چهار نفر از بهترین رکابزنان تیم پتروشیمی متشکل از صمد پورسیدی، قادر میزبانی، بهنام ملکی و مهدی سهرابی از آن خداحافظی کردند و به تیم شهرداری تبریز پیوستند.

در گزارش یادآوری شده است: اما امسال وضع مالی این تیم بدتر شده است به گونه ای که پتروشیمی تبریز تصمیم گرفته تیم دوچرخه سواری خود را جمع کند و تنها برای دلخوشی خود یک تیم از جوانان این رشته را در حد استعدادیابی نگه دارد.

گزارش حاکی است: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز یکی از تیم های قاره ای کشور به شمار می آید که در چندین دوره مختلف مقام اول را آسیا به دست آورد و بر صدر جدول مسابقات آسیایی خودنمایی کرد اما هم اکنون وضع مالی و مشکلات دیگر کار این تیم فعال را به جایی کشانده است که مدیرعامل باشگاه هم کاری از دستش بر نمی آید و قصد منحل کردن تیم را دارد.

ناصر هوشیار رئیس هیات دوچرخه سواری تبریز نیز با تایید این خبر گفت: متاسفانه مسئولان پتروشیمی تصمیم بر این موضوع گرفتند ولی می توان با هزینه حدود دو میلیارد ریالی باردیگر این تیم را سرپا کرد و امیدوارم مسئولان استانی پیگیر این موضوع باشند.

وی افزود: امیدوارم با کمک مسوولان این تیم که سابقه بین المللی و آسیایی خوبی نیز در کارنامه خود دارد، از این وضعیت خارج شود.