۰ نفر

مردهای خسیس را بشناسید و خود را نجات دهید! / از کجا بفهمم خواستگارم خسیس است یا نه؟

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶
کد خبر: 682311
مردهای خسیس را بشناسید و خود را نجات دهید! / از کجا بفهمم خواستگارم خسیس است یا نه؟

یکی از سخت ترین مصائبی که یک زن در زندگی مشترک می تواند با آن مواجه شود، ازدواج با مرد خسیس است و برای آنکه در دام ازدواج با چنین مردهایی نیفتید بهتر است مطلب زیر را مطالعه کنید تا با خصوصیت این افراد آشنا شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، برخی مردان بر این باور هستند که چون ازدواج و زندگی مشترک، یک فرصت شغلی نیست و نمی توان به طور مستقیم از آن درآمدی کسب کرد بنابراین لزومی ندارد پولی نیز به شریک زندگی خود پرداخت کنند.اخیراً، بسیاری از مردها به دوستان خود اظهار افتخار می‌کنند که هرگز در طول رابطه عاشقانه یا زندگی به یک خانم هدیه ای نداده‌اند و این کار خود را زیرکی می دانند. این دسته از افراد که مردهای خسیس هستند و در این مطلب با آنها کار داریم، بر این باور اند که زنان قصد دارند آنها را به یک منبع مالی تبدیل کرده و از آنها سو استفاده کنند.

از این رو مردهای خسیس با طرز فکر بیمارگونه خود دست به مقابله با همسران خود می زنند و رفته رفته ریشه زندگی مشترک خود را خشک کرده و ازدواج را با شکست رو به رو می کنند چرا که زندگی با مرد خسیس هرگز نه برای همسران آنها خوشایند است و نه فرزندان تحمل پدری خسیس را دارند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که مرد شما ممکن است خسیس باشد؟ اگر شک دارید در این مطلب تعدادی از خصوصیات مردهای خسیس را برشمرده ایم. این مطلب به شما کمک می کند تا اگر در دوران نامزدی هستید خود را از این رابطه و مواجهه با مردان خسیس نجات دهید.

مردهای خسیس

1. مرد خسیس هرگز برای شما هدیه نمی خرد

اگر با مردی رو به رو هستید که هدیه خریدن برای همسر و نامزدش برای او کاری دشوار به حساب می آید بدانید که او خسیس است. البته مقصود آن نیست که مردها باید همیشه هدیه بخرند، اما یک شوهر خسیس هر چند وقت یک بار به این فکر می کند نباید همسر خود را پررو کند. هر مردی بالاخره  یکی از راه‌های رسیدن به قلب دختر را می‌داند و خرید هدیه،هر چقدر هم که کوچک باشد یکی از راه های نفوذ به قلب زنان است. بنابراین، اگر مرد شما حتی در روزهای خاص چیزی برای شما نمی‌خرد با یکی از مردهای خسیس رو به رو هستید و باید درباره ازدواج با او فکر کنید.

2. مرد خسیس همیشه می نالد!

اگر مرد شما همیشه از وضعیت مالی خود شاکی است یا ناله می کند که اوضاع چقدر خراب است، خساست در رگ هایش جاری است و در زمره مردهای خسیس جای می گیرد! او مدام به گوش شما می خواند که همه چیز برایش خیلی سخت است در حالی که در واقع اینطور نیست و او فقط جزو مردهای خسیس است. این برای ارسال پیام به خانمی است که در نقش نامزد یا همسر در کنار او قرار دارد و نمی تواند یک ریال از او دریافت کند. در این مواقع خانم ها نباید خود را در مقابل مردهای خسیس به زحمت بیندازند.

3. مرد خسیس خوشحال است که از او چیزی نمی خواهید

تقریباً هر مردی، زنیمی‌خواهد که به صرفه‌جویی در هزینه‌هایش کمک کند و فشار مالی بر او وارد نکند، اما برخی خوشحال‌تر هستند که همسر یا نامزدشان هرگز از آنها درخواست مالی نداشته باشند، این دسته از مردها قطعا جزو مردهای خسیس هستند.

 در حالی اعتقاد داریم زنان نباید فقط به مرد خود تکیه کنند و استقلال مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما زندگی با مردهای خسیس هرگز به زن ها توصیه نمی شود.

4. وقتی یک مرد خسیس باشد خرج کردن برای خودش نیز سخت است

اگر با کسی نامزد کرده اید که حتی هزینه کردن برای خودش نیز کار دشواری محسوب می شود بدانید او یکی از همان مردهای خسیس است که در فیلم ها دیده اید.

برای اینکه به قطعیت برسید این پرسش ها را مطرح کنید؛

آیا او دستمزد خوبی می گیرد اما لباس هایش همیشه کهنه و کثیف هستند؟آیا خرید چیزهایی که نیاز به پول زیادی ندارد نیز برای او دشوار است؟

همین دو پرسش و پاسخ آن برای شما کافی است که بدانید یکی از مردهای خسیس روزگار مقابلتان قرار دارد.

5. مرد خسیس به درآمد و پس انداز شما کار دارد

اگر مردی اصرار داشت تا مقدار درآمد، پس انداز، وضعیت مالی خانواده و ... را در برخوردهای اول درباره شما بداند بهتر است اندکی محافظه کار باشید.

اینکه همسر آینده شما دوست داشته باشد برخی مسائل مالی را درباره شما و خانواده تان بداند ایرادی ندارد اما اگر این مهم جزو اولویت های او باشد قطعا با یکی از مردهای خسیس رو به رو شده اید.

6. مرد خسیس از مردانی که برای زنان خود خرج می کنند بدگویی می کند

مردهای خسیس یک ویژگی فراگیر دارند؛ همه آنها از مردهایی که برای همسر و عشق زندگی خود پول خرج می کنند بدشان می آید و از آنها بدگویی می کنند.

7. مرد خسیس به خانواده خود کمک نمی کند

آیا مردی که به تازگی با او آشنا شده اید یا مدت هاست با او نامزد هستید حقوق خوبی دریافت می کند اما پول خود را خرج پدر و مادرش نمی کند؟شاید حتی تجربه کرده باشید که او به یکی از اعضای خانواده که از او پول خواسته،جواب منفی داده است، در این صورت مراقب باشید شما با یکی از مردهای خسیس رو به رو هستید که احتمالا هرگز درست نمی شود و می توانید از این رابطه سمی تا دیر نشده خودتان را نجات دهید.