۰ نفر

بگو متولد کدوم ماهی تا روتین شبانه ات رو بگم

۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹
کد خبر: 621540
بگو متولد کدوم ماهی تا روتین شبانه ات رو بگم

کار هایی که هر فرد قبل از خواب انجام میدهد متفاوت است. ماه تولد یکی از دلایل تفاوت در روتین شبانه افراد است و متولدین هر ماه روتینی مخصوص به خود دارند.

بهترین روتین شبانه بر اساس ماه تولدتان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک، همه ما با توجه به ماهی که در آن متولد شده ایم، ویژگی های متفاوتی داریم. عاداتی که در زندگی داریم نیز به خاطر ماهی که در آن متولد شده ایم، باید با دیگری متفاوت باشد، زیرا شخصیت هایمان با هم فرق دارد. پس در اینجا با ما همراه باشید تا روتین شبانه متولدین ماه های مختلف را برایتان توضیح دهیم.

فروردین

فروردین ماهی ها افرادی هستند که باید همیشه برای انجام کار آماده باشند. بسیار مهم است که عوامل حواس پرتی را از خودشان دور کنند. باید یاد بگیرند که قبل از خواب حتما صفحات اجتماعی را ببندند، گوشی موبایل را کنار بگذارند، برای مدیتیشن و انجام حرکات ورزشی و کششی آماده باشند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افرادی هستند که خیلی وفادار می‌ باشند. به زمانبندی خیلی توجه دارند. بسیار مهم است که کارهای شان را دقیق به انجام برسانند. یک دوش آب گرم و استفاده از روغن برای ماساژ، استرس آن ها را کم می کند.

دوش آب گرم

خرداد

خرداد ماهی ها افرادی هستند که خیلی کنجکاو می باشند؛ البته گاهی اوقات نسبت به همه چیز بی تفاوت می شوند و باید یک روتین سریع داشته باشند، زیرا ذهن شان خیلی شلوغ است. آن ها باید یاد بگیرند که شب ها؛ سه موردی که به دست آورده‌اند و سه چیزی که می خواهند به آن برسند را یادداشت کنند. انجام این کار باعث می شود تا کمی ذهن شان نظم و ترتیب پیدا کند و پیشرفت بیشتری داشته باشند.

تیر

تیر ماهی ها افرادی هستند که خیلی در خیال و دنیای ذهنی خود زندگی می‌ کنند. بسیار مهم است که یک روتین عصرگاهی داشته باشند تا احساس خوبی از درون و بیرون به آن ها دست بدهد. نباید منتظر کسی بمانند؛ باید کارهای شان را خودشان انجام دهند. ژورنال نویسی و تصور آنچه که می‌ خواهند در زندگی داشته باشند، به شدت در رسیدن به آرزوهای شان موثر است.

مرداد

مرداد ماهی ها افراد خوشبینی هستند. در تصمیم گیری خیلی عالی عمل می کنند. دوست دارند که همیشه بهترین باشند و بسیار مهم است که برای خودشان زمان بگذارند. نباید اجازه دهند که ذهن شان سنگینی کند. ژورنال نویسی و شروع گفت و گو با خودشان یکی از بهترین چیزهایی است که به آن ها حس خوب می دهد و آن ها را برای روز های بعدی آماده می کند.

صحبت کردن

شهریور

شهریور ماهی ها افراد باهوشی هستند. همیشه حساب و کتاب دارند و با دقت کارهای شان را انجام می دهند. بسیار مهم است که روتینی برای انجام کار های موفقیت ‌آمیز داشته باشند. آن ها آماده این هستند که بهترین ها را به انجام برسانند. شب ها باید 10 چیزی که بابتش سپاسگزار هستند را روی کاغذ بنویسند تا حس درونی مثبتی داشته باشند و آرامش بگیرند.

مهر

مهر ماهی ها افراد خیلی اجتماعی هستند. دوست دارند که همیشه نیاز های دیگران را به خودشان اولویت بدهند که این اشتباه است. آن ها دوست دارند با دیگران ارتباط بگیرند. همیشه اولویت‌بندی دارند و شرایط را خیلی خوب می سنجند. باید قبل از خواب حتما یک روتین ریلکسیشن داشته باشند و یک فنجان چایی بنوشند تا خواب راحت تری داشته باشند.

آبان

آبان ماهی ها افراد جنگنده‌ای هستند و به راحتی تسلیم نمی شوند. قدرت و اعتماد به نفس بالایی دارند. خیلی خوب مشکلات را شناسایی می‌ کنند. قبل از خواب باید یاد بگیرند که ارتباط خود را با تکنولوژی قطع کنند. ماساژ به شدت برای آن ها موثر است؛ همچنین می توانند از روغن های خوشبو کننده بدن هم استفاده کنند.

ماساژ قبل خواب

آذر

آذر ماهی ها افراد پر هیجانی هستند؛ انگیزه بالایی دارند و به دنبال ماجراجویی می گردند و خیلی خوب برنامه هایشان را به انجام می‌ رسانند. داشتنِ یک روتین شبانه مناسب به آن ها کمک می‌ کند تا ذهن و سیستم عصبی خود را قبل از خواب آرام و ریلکس کنند. استراحت را نباید فراموش کنند. انجامِ یوگا قبل از خواب باعث می شود که خواب شان عمیق تر بشود. تمرینات تنفسی هم به آن ها کمک می‌ کند تا عوامل استرس زا را از خودشان دور کنند.

دی

دی ماهی ها خیلی دیسیپلین دارند. افراد باهوشی هستند و خیلی خوب تلاش می کنند. باید برای روتین خواب خود هم برنامه‌ریزی داشته باشند و به آن پایبند بمانند. قبل از خواب باید اتاق خود را آماده کنند. لوازم برقی را خاموش کنند، نور را کم کنند و مراقب دمای هوا نیز باشند.

بهمن

بهمن ماهی ها افراد مستقلی هستند. می دانند که از زندگی چه می خواهند. خیلی خوب با درون خود ارتباط برقرار می کنند. باید قبل از خواب کار های ذهنی انجام دهند.‌ مثلا مدیتیشن به شدت برای شان مفید است؛ همچنین نباید تا آخر وقت کار کنند.

انجام مدیتیشن

اسفند

اسفند ماهی ها افراد حساسی هستند و بسیار مهم است که انرژی خود را تمام و کمال به کار بگیرند. باید سعی کنند که همیشه قبل از خواب دوش بگیرند که این حمام آب گرم؛ به شدت برای حال شان مفید است. باید سعی کنند که تا حدِ ممکن؛ انرژی های منفی را نیز از خود دور کنند.