۰ نفر

معاون پارلمانی رییس جمهوری؛

دولت از یک هفته پیش در خصوص افزایش قیمت ها اطلاع‌رسانی کرده بود

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۵
کد خبر: 636089
دولت از یک هفته پیش در خصوص افزایش قیمت ها اطلاع‌رسانی کرده بود

معاون پارلمانی رییس جمهوری درباره اطلاع رسانی پیش از افزایش قیمت ها گفت: از یک هفته پیشتر اطلاع رسانی در مورد افزایش قیمت ها از سوی دولت انجام شده بود. ما در جلسات هیات وزیران و نمایندگان مجلس هم در جلسات علنی و غیر علنی کمیسیون‌ها تعاملاتی داشته ایم.

اقتصادآنلاین _ پرستو بهرامی‌راد؛ محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوری با رد انتقادات در رابطه با عدم اطلاع رسانی دولت نسبت به افزایش قیمت‌ها، گفت: از هفته پیش مرتب اطلاع رسانی انجام شده است..

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه توضیح داد: همچنین سران سه قوه به صورت مرتب جلساتی برگزار کرده‌اند. در صدا و سیما هم وزیر اقتصاد، کار، جهاد کشاورزی و صمت توضیحات خود را در این باره ارائه کرده‌اند. 

وی ادامه داد: توضیحاتی هم از سوی معاون اول و شخص رییس جمهوری با زبان قابل فهم برای عموم جامعه ارائه شده است. در حال حاضر هم شماره تلفن‌هایی اعلام شده که معترضان هر زمان خواستند، برای حل مشکل خود تماس بگیرند.

حسینی عنوان کرد: برای مسئولین تمام استان‌ها از سراسر کشور ابعاد این طرح گفته شده است تا بتوانند به مردم توضیح بدهند و اطلاع رسانی کنند.

او در ادامه اظهار کرد: همزمان با حضور رییس جمهوری در تلویزیون بلافاصله کمک معیشتی واریز شد؛ و این به معنای آن است که دولت نمی‌خواهد بدون اطلاع افزایش قیمت داشته باشد و مشکلی برای مردم ایجاد شود. 

وی در پایان با بیان اینکه که قرار است به سرعت کالابرگ‌ها هم صادر شود، ولی ممکن است ۱ الی ۲ ماه طول بکشد، توضیح داد: به جز کالاهایی که افزایش قیمت داشته‌اند قرار نیست در سال جاری کالای دیگری مثل بنزین و غیره افزایش قیمت داشته باشد.