۰ نفر

قالیباف در نشست مشترک بودجه با رییس‌جمهور؛

تصویب کلیات لایحه بودجه منوط به اعمال تغییرات اساسی است

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبر: 492235
تصویب کلیات لایحه بودجه منوط به اعمال تغییرات اساسی است

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: در نشست مشترک با رئیس‌جمهور، آقای قالیباف تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی ، جزئیاتی از نشست مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی برای بررسی اصلاحات لازم در لایحه بودجه را تشریح کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 با بیان اینکه در جلسه مشترک رییس جمهور و رییس مجلس که با حضور رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس و اعضای تیم اقتصادی دولت تشکیل شد، دو طرف بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر برای تصویب بموقع قانون بودجه 1400 تأکید کردند گفت: در این جلسه رییس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست، تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

بحرینی اضافه کرد: در این جلسه آقای قالیباف تصریح کرد که لازمه این کار، هماهنگی تنگاتنگ تیم اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق بودجه برای دستیابی به راه‌کارهای مناسب رفع کسری تراز عملیاتی بودجه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: در این جلسه با موافقت رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کارگروه مشترک مجلس و دولت برای همفکری درباره نحوه بازنگری در بودجه و اعمال اصلاحات ساختاری موردنیاز در آن، تشکیل شود.