۰ نفر

پزشکیان در تشریح نشست غیرعلنی مجلس:

دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز به ایران را آشفته کرده است

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۳
کد خبر: 294265
دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز به ایران را آشفته کرده است

نایب رئیس مجلس تاکید کرد که پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آنها دیگر نمی توانند به همین راحتی طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، مسعود پزشکیان در آغاز نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه غیرعلنی امروز گفت: به دلیل روز 31 مرداد مصادف با روز صنعت دفاعی کشور، وزیر دفاع به همراه امیران و مسئولان حوزه دفاعی کشور در مجلس حضور داشته و گزارشی از تلاش ها و دستاوردهای این بخش به نمایندگان ارائه دادند.

وی در ادامه افزود: وزارت دفاع اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه دفاعی کشور انجام داده و در همین رابطه بحث هایی میان نمایندگان صورت گرفت. به طور حتم پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آن ها دیگر نمی توانند به همین راحتی طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.

پزشکیان اظهار داشت: از مسئولان حوزه دفاعی کشور در وزارت دفاع که گمنام و با کمترین امکانات بیشترین دستاوردها را برای کشور ایجاد کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

نایب رییس مجلس عنوان کرد: به طور حتم مجلس شورای اسلامی یعنی کمیسیون امنیت ملی، برنامه و بودجه و اقتصادی تلاش می کنند برای این وزارتخانه در جهت افزایش قدرت دفاعی کشور اقداماتی انجام خواهد داد.