۰ نفر

نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

گفت‌وگوی صادقانه دولت با مردم ضریب امنیت کشور را بالاتر می‌برد

۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۱۱
کد خبر: 290938
گفت‌وگوی صادقانه دولت با مردم ضریب امنیت کشور را بالاتر می‌برد

نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت مشکلات را صادقانه گفته و با مردم گفت‌وگو کند، مردم حتما همراهی خواهند کرد. اینکه با مردم صحبت نکنیم و به آن‌ها نزدیک نباشیم، شرایط خوبی رقم نمی‌زند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سعید باستانی با تاکید بر اینکه تماس مردم با مسئولین بسیاری از تنش‌ها را کم  و بسیاری از انتظارات را برآورده می‌کند، اظهار کرد: البته مشروط بر اینکه حاکیمت، دولت و مجلس هر آنچه که هست را صادقانه با مردم در میان بگذارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتقاد راحت‌ترین کار است، تصریح کرد: چند نفر از کسانی که انتقاد کرده‌اند همراه با ارائه راهکار بوده است؟ به دلیل حجم زیاد مطالبات به حق مردمی و مناسب نبودن شرایط معیشتی و اوضاع اقتصادی مردم، دولت باید پاسخ درخور و اجرایی شده‌ای داشته باشد که یا باید مشکل را رفع کند و یا موانع ایجاد این مشکل را به صراحت با مردم در میان بگذارد. 
وی ادامه داد: در دولت هر دو مورد وجود ندارد، هم حل مشکل به راحتی نیست و هم مشکلات سر راه را نمی‌توانند به راحتی با مردم در میان بگذارند. اگر دولت مشکلات عدم تحقق اهداف را صادقانه به مردم بگوید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، ضریب امنیت کشور بالاتر خواهد رفت و مردم نیز بهتر همراهی خواهند کرد. 
باستانی گفت: باید به دنبال این باشیم که مردم از چه ناراحت هستند. مردم از حوزه معیشتی و اقتصادی و نیز از عدم رسیدگی نهادهای نظارتی ناراحت هستند، در بعد معیشتی، مجلس و دولت و عمدتا دولت به عنوان قوه مجریه مخاطب قرار دارند و در بعد نظارتی نیز قوه قضاییه مخاطب است. 
نماینده تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم انتظار دارند که قوه قضاییه با مفسدین و اخلالگران نظم اقتصادی و پدیده قاچاق برخورد جدی کند و این انتظار را از دولت دارند که این اوضاع معیشت اعم از ارز، دلار، سکه و گرانی‌ها را بتوانند به شیوه‌هایی که در همه جای دنیا کشف شده است و نیازی به کشف نیست، کنترل و مهار کنند اما فقط یک عزم و اراده برای اجرای آن می‌خواهد.