۰ نفر

نگاهی به نسخه جدید تلگرام؛

نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 646860
نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

تلگرام در سال ۲۰۲۲ به یکی از ۵ برنامه با بیشترین دانلود در سراسر جهان تبدیل شد و اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. نکته جالب توجه این است که آنها هرگز برای تبلیغ برنامه‌ها پولی پرداخت نکرده اند.

اقتصادآنلاین – پرهام کریمی؛ از آنجایی که تلگرام به سرعت در حال رشد است، امروز نسخه ویژه یا پریمیوم تلگرام راه‌اندازی شده است. اشتراکی که به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی و انحصاری را می‌دهد. تلگرام به شما امکان می‌دهد تا تمامی ویژگی‌هایی که هزینه ارائه آن بالاست را در اختیار داشته باشید و در عین حال دسترسی رایگان به قدرتمندترین پیام‌رسان روی کره زمین را هم حفظ کنیم.

با عضویت در تلگرام پریمیوم، کاربران آپلود فایل‌های 4 گیگابایتی، دانلود سریع‌تر، استیکرها و محیط کاربری انحصاری، بهبود مدیریت چت و بسیاری موارد دیگر را در دسترس خواهند داشت.

در عین حال، تمام ویژگی‌های موجود که کاربران برای نزدیک به یک دهه از آن استفاده کرده‌اند رایگان باقی می‌ماند. علاوه بر این، کاربران نسخه معمولی می‌توانند از برخی مزایای نسخه پریمیوم بهره‌مند شوند: برای مثال، دانلود فایل‌های با حجم بزرگ و مشاهده برچسب‌های ارسال شده توسط کاربران ممتاز.

مشارکت مشترکان ممتاز به بهبود و گسترش برنامه برای دهه‌های آینده کمک می‌کند، در حالی که تلگرام رایگان، مستقل باقی می‌ماند و ارزش‌های اولیه کاربران خود را حفظ می‌کند و نحوه عملکرد یک شرکت فناوری را دوباره تعریف می‌کند.

آپلودهای پریمیوم 4 گیگابایتی

در این نسخه هر کاربری می‌تواند فایل‌ها و رسانه‌های حجیم، هرکدام تا 2 گیگابایت را آپلود کند و از فضای ذخیره‌سازی نامحدود در تلگرام به صورت رایگان لذت ببرد. با تلگرام پریمیوم، مشترکین اکنون می‌توانند 4 گیگابایت فایل ارسال کنند – فضای کافی برای 4 ساعت ویدیوی 1080p یا 18 روز صدای با کیفیت بالا. همه کاربران تلگرام بدون توجه به اینکه مشترک تلگرام پریمیوم هستند یا خیر می‌توانند این اسناد فوق العاده بزرگ را دانلود کنند.

دانلودهای پریمیوم سریعتر

مشترکین پریمیوم می‌توانند رسانه‌ها و فایل‌ها را با سریع‌ترین سرعت ممکن دانلود کنند. می‌توانید به همه موارد در فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود خود با همان سرعتی که شبکه می‌تواند به آن ادامه دهد دسترسی داشته باشید.

کاهش محدویت‌ها

کاربران ممتاز تقریباً برای همه چیز در برنامه آزادی‌های بیشتری دریافت می کنند. با پریمیوم می توانید تا 1000 کانال را دنبال کنید، حداکثر 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت ایجاد کنید، یک حساب چهارم به هر برنامه تلگرام اضافه کنید، 10 چت را در لیست اصلی پین کنید و تا 10 مجموعه استیکر مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

همچنین می‌توانید یک بیو طولانی‌تر بنویسید و یک لینک در آن قرار دهید. همچنین، پریمیوم اجازه می دهد تا کاراکترهای بیشتری را به عنوان شرح حال به بیو خود اضافه کنید. یافتن راه مناسب برای پاسخ دادن به هر پیامی با حداکثر 400 GIF مورد علاقه، آسان‌تر خواهد بود. در نهایت، کاربران پریمیوم می‌توانند حداکثر 20 پیوند t.me عمومی را رزرو کنند و هر گروه یا کانالی را که ایجاد می‌کنید با یک پیوند کوتاه و مختصر متمایز شود.

تبدیل صدا به متن

برای مواقعی که نمی‌خواهید به پیام‌های صوتی گوش دهید، در این نسخه می‌توانید آنها را تبدیل به متن کنید.

نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

برچسب های منحصر به فرد

اکنون ده‌ها استیکر دارای انیمیشن‌های تمام‌صفحه چشم‌گیر هستند که کاربران پریمیوم می‌توانند آن‌ها را در هر چت ارسال کنند که برای همه کاربران قابل مشاهده است. این مجموعه استیکر ممتاز به صورت ماهانه توسط هنرمندان تلگرام آپدیت می‌شود.

استیکرهای منحصر به فرد

Capture

مدیریت چت پریمیوم

نسخه پریمیوم تلگرام، شامل ابزارهای جدیدی برای سازماندهی لیست چت شماست - مانند تغییر پوشه چت پیش فرض خود به طوری که برنامه همیشه در یک پوشه سفارشی یا مثلاً خوانده نشده به جای همه چت‌ها باز شود.

علاوه بر این، مشترکین می‌توانند تنظیماتی را در حریم خصوصی و امنیت فعال کنند تا به‌طور خودکار چت‌های جدید را بایگانی و بی‌صدا کند و به سازمان‌دهی حتی شلوغ‌ترین فهرست‌های چت کمک کند.

نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

عکس‌های متحرک برای پروفایل

ویدیوهای نمایه کاربران ممتاز برای همه در سراسر برنامه متحرک خواهد شد - از جمله در چت‌ها و لیست چت. اجازه دهید همه ظاهر جدید شما را ببینند، یا خلاقیت خود را با یک انیمیشن حلقه‌ای منحصربفرد افزایش دهید.

نشان‌های جدید

همه کاربران ممتاز یک نشان ویژه پریمیوم دریافت می‌کنند که در کنار نام آنها در لیست چت، سرصفحه‌های چت و لیست اعضا در گروه‌ها ظاهر می‌شود - که نشان می‌دهد آنها به پشتیبانی از تلگرام کمک می‌کنند و بخشی از باشگاهی هستند که ویژگی‌های انحصاری را دریافت می‌کند.

نمادهای برنامه پریمیوم

نمادهای جدیدی در دسترس هستند که کاربران ممتاز می‌توانند به صفحه اصلی خود اضافه کنند تا بهتر با شخصیت یا کاغذ دیواری خود مطابقت داشته باشند. از بین یک ستاره ممتاز، آسمان شب یا هواپیمای توربو را انتخاب کنید.

اشتراک های پریمیوم به تلگرام کمک می‌کند نه تنها هزینه‌های اضافی ویژگی‌های پریمیوم را بپردازد، بلکه از نسخه رایگان تلگرام برای همه نیز پشتیبانی می‌کند.

بهبود برای همه

در حالی که می‌خواهیم ویژگی‌های هیجان‌انگیزتری را برای مشترکین پریمیوم منتشر کنیم، به پیاده‌سازی ویژگی‌های رایگان در دسترس برای همه ادامه و این کار را سریع‌تر از هر برنامه بسیار محبوب دیگری انجام می‌دهیم. این به‌روزرسانی از این قاعده مستثنی نیست - درخواست‌های پیوستن به گروه‌های عمومی، یک صفحه متحرک برای اشتراک‌گذاری خارجی، بهبود توضیحات ربات و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

پیوستن به درخواست گروه‌های عمومی

نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

گروه‌های عمومی اکنون می‌توانند درخواست‌های عضویت را فعال کنند - به مدیران گروه اجازه می‌دهد تا اعضای جدید را قبل از تأیید آنها برای نوشتن در صفحه چت مورد بررسی قرار گیرند. کاربرانی که گروه را باز می‌کنند، می‌توانند روی درخواست عضویت ضربه بزنند و درخواست خود را به لیستی اضافه کنند که فقط مدیران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

نشان‌های تأیید در چت‌ها

چهره‌های عمومی و سازمان‌ها می‌توانند گروه، کانال یا ربات خود را تأیید کنند - یک نشان تأیید را دریافت می‌کنند تا به کاربران نشان دهد که پیام‌ها از منبع تأیید شده ارسال می‌شوند. علاوه بر نمایه‌ها، نتایج جستجو و لیست چت، این نشان‌ها اکنون در بالای چت ظاهر می‌شوند. این امر شناسایی منابع تایید شده اطلاعات را آسان‌تر می‌کند. اگر حداقل در دو شبکه اجتماعی تأیید شده‌اید، می‌توانید گروه، کانال یا ربات خود را تأیید کنید.

ربات‌های بهتر

ربات‌ها در تلگرام می‌توانند به شما در آزمون‌ها، پذیرش پرداخت‌ها و حتی جایگزینی کامل وب‌سایت‌ها کمک کنند. توسعه‌دهندگان ربات اکنون می‌توانند یک عکس یا ویدیو را در «این ربات چه کاری انجام دهد؟» اضافه کنند.

این ربات چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

ربات‌هایی که در منوی پیوست ادغام شده‌اند، اکنون می‌توانند علاوه بر چت‌های یک به یک، در گروه‌ها و کانال‌ها نیز کار کنند.

Bot API یک پلتفرم رایگان و باز است که در دسترس همه است. اگر به دنبال ساخت ربات خود هستید، این صفحه را بررسی کنید.

ذخیره خودکار در گالری در اندروید

گزینه ذخیره خودکار رسانه در گالری با قدرتی دوباره بازگشته است: اکنون ذخیره رسانه را می‌توان به طور جداگانه برای چت با کاربران، گروه‌ها یا کانال‌ها فعال و غیرفعال کرد.

به اشتراک گذاری خارجی بهبود یافته در iOS

با قابلیت ارسال فایل‌های تا سقف ۲ گیگابایت (یا ۴ گیگابایت)، کاربران می‌توانند به راحتی آیتم‌های رسانه‌ای بزرگ را از سایر برنامه‌ها مستقیماً در تلگرام در هر پلتفرم موبایلی به اشتراک بگذارند. این باعث صرفه جویی در زمان و فضای ذخیره سازی می‌شود – بنابراین لازم نیست فایل را قبل از ارسال در تلگرام ذخیره کنید.

نسخه پولی (پریمیوم) تلگرام چه ویژگی هایی دارد؟

ایجاد عکس پروفایل متحرک در macOS

کاربران macOS اکنون یک راه سریع برای ایجاد یک عکس نمایه سفارشی دارند - هر برچسب یا شکلک متحرک را انتخاب کنید و یک پس‌زمینه گرادیانت رنگارنگ اضافه کنید. می‌توانید یکی را برای نمایه خود، یا به‌عنوان عکس گروهی یا کانالی تنظیم کنید - ایجاد یک نماد موضوعی برای چت‌ها بدون جستجوی عکس‌های استوک آسان می‌شود.

سریع‌تر و قوی‌تر

این به‌روزرسانی شامل بیش از 100 اصلاح و بهینه‌سازی برای برنامه‌های موبایل و دسکتاپ است - حذف باگ‌ها، بهبود سرعت و گسترش ویژگی‌های جزئی. کاربران iOS با جدیدترین آیفون‌ها و آیپدها، انیمیشن‌های روان‌تر (120 فریم در ثانیه) را در سراسر برنامه دریافت می‌کنند. کاربران اندروید کیفیت صوتی و تصویری بهتری را در پیام‌های صوتی و تصویری به همراه گزینه‌هایی برای تنظیم نمادهای برنامه‌های جایگزین، پاک کردن همه برچسب‌های اخیر به یکباره و ترجمه شرح حال یا توضیحات چت مشاهده خواهند کرد.

این به روز رسانی به تدریج منتشر می شود. اگر این برنامه در دستگاه شما پیشنهاد به روز رسانی نمی‌دهد، لطفاً صبر کنید - نسخه جدید به زودی در دسترس خواهد بود.