۰ نفر

بهترین لپ تاپ مناسب فتوشاپ

۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱
کد خبر: 643951
بهترین لپ تاپ مناسب فتوشاپ

اجازه دهید به شما کمک کنیم بهترین لپ تاپ مناسب فتوشاپ را در سال ۲۰۲۲ پیدا کنید. نرم افزار ویرایش عکس Adobe برنامه کاربردی بسیاری از عکاسانی است که می‌خواهند با ابزارهای قدرتمند آن به عکس‌های خود ظاهری حرفه‌ای بدهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اگر دوست ندارید ساعت‌ها پشت میز بنشینید و عکس‌ها را ویرایش کنید، خرید لپ ‌تاپ مناسب فتوشاپ یک انتخاب عالی است و همچنین نوت ‌بوک‌‌های مدرن با قدرت زیادی عرضه می‌شوند که بهترین عملکرد فتوشاپ را تضمین می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فتوشاپ یک برنامه کاربردی است، بنابراین باید مطمئن شوید لپ تاپی که می‌خرید، قدرت کافی برای اجرای خوب آن را دارد. این یعنی چیزی با یک پردازنده مدرن، رم زیاد (ما حداقل 16 گیگابایت را توصیه می‌کنیم) و اگر می‌خواهید از ویژگی‌های پیشرفته فتوشاپ مانند فیلترهای عصبی و انتخاب آسمان که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای خودکارسازی کردن کارهای وقت گیر استفاده می‌کنند، استفاده کنید، به یک GPU مدرن از Nvidia یا Apple نیاز دارید.

با این حال، هیچ‌کس نمی‌خواهد مجموعه‌ای از مشخصات لپ تاپ را زیاد کند، به‌ویژه اگر ترجیح می‌دهید وقت خود را صرف عکس‌برداری کنید، بنابراین برای آسان‌تر کردن خرید لپ تاپ مخصوص فتوشاپ تا حد امکان، هر لپ تاپ موجود در این لیست می‌تواند کار کند.

بنابراین، یک لپ تاپ عالی برای فتوشاپ، می‌تواند یک سرمایه گذاری عاقلانه باشد. همچنین به همین دلیل است که ما Adobe Photoshop را یکی از بهترین برنامه‌های نرم افزار ویرایش عکس می‌دانیم که در حال حاضر می‌توانید دریافت کنید.

بهترین لپ تاپ مناسب فتوشاپ در حال حاضر

1. مک بوک پرو 14 اینچی

جدیدترین مک بوک پرو سخت تلاش کرده است تا جایگاه خود را به عنوان محبوب‌ترین لپ تاپ در بازار پس بگیرد، اما این کار را با شکوفایی انجام داده است. از سال 2019 طراحی مجدد کاملی داشته است و پورت‌های داخلی را که در سال 2016 بسته شده بودند، دوباره معرفی کرده است اکنون دارای سه پورتThunderbolt 4، یک پورت HDMI، یک اسلات کارت SDXC و یک پورت MagSafe 3 هستند.

شما می‌توانید آن را مطابق با نیازهای خود پیکربندی کنید، با انتخاب بین دو پردازنده M1 Pro یا M1 Max SoC (سیستم روی یک تراشه)، که CPU و GPU را با هم ترکیب می کند، اگرچه بعید است که برای اجرای چیزی مانند فتوشاپ نیاز به حداکثر کردن گزینه های مؤلفه داشته باشید. این یک نیروگاه کامل است که می‌تواند هر برنامه‌ای را اجرا کند و آن را برای تصویرگران دیجیتال، عکاسان و ویرایشگرهای ویدئویی ایده‌آل می‌کند پس برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب فتوشاپ این یک نمونه عالی است.

مک بوک پرو 14 اینچی مناسب فتوشاپ

در این مقاله، ما به ویژه تحت تاثیر صفحه نمایش 14.3 اینچی 120 هرتز مینی ال ای دی قرار گرفتیم، که یکی از بهترین نمایشگرهایی است که تا به حال در لپ تاپ دیده ایم، حداکثر 1000 نیت را ثابت و کامل با رنگی واضح و دقیق ارائه می دهد. روشنایی صفحه نمایش و حداکثر روشنایی 1600 نیت است.

بدون شک یکی از نقاط قوت برای خرید مک بوک پرو 14 اینچی، باتری بی‌نظیر آن است که می‌تواند تا 16 ساعت به صورت مداوم شارژ نگه دارد. باتری‌های نسخه‌های دیگر مک بوک پرو 2021 نتوانستند تا به این اندازه دوام بیاورند.

2. لپ تاپ مناسب فتوشاپ Dell XPS 17

 Dell XPS 17 یکی از بهترین لپ تاپ های در بازار است، به خصوص اگر از طرفداران سیستم عمل mac نیستید. دل در حال حاضر یکی از بهترین محصولات ویندوزی را که می‌توانید بخرید تولید می‌کند، برد XPS به دلیل کیفیت ساخت عالی و اجزای قدرتمند مورد علاقه متخصصان خلاق است.

شما می‌توانید تا یک پردازنده i9 نسل یازدهم اینتل، 64 گیگابایت حافظه و یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 را از طریق هر رندر سختی تامین کنید. به علاوه، برای یک لپ تاپ 17 اینچی به طور چشمگیری نازک و سبک طراحی شده است.

این یک مثال درخشان از این است که یک دستگاه ویندوز چقدر می‌تواند برای افراد خلاق عالی باشد و شما حتی می‌توانید با ویندوز 11 از پیش نصب شده خرید کنید. صفحه نمایش آن با وضوح 4K Ultra HD+  پیکربندی شده است.

لپ تاپ مناسب فتوشاپ Dell XPS 17

مهم‌تر از همه اینکه، صفحه نمایش آن از 100 درصد طیف رنگی Adobe RGB و 94 درصد DCI-P3 پشتیبانی می‌کند، به این معنی است که رنگ‌های دقیق را نیز ارائه می‌دهد. این یک انتخاب عالی برای عکاسان حرفه‌ای یا هرکسی است که می‌خواهد با یک لپ تاپ مناسب فتوشاپ عکس‌هایش را با بهترین ظاهر ویرایش کند.

لپ تاپ Dell XPS 17 می‌تواند تا 7 ساعت به صورت مداوم شارژ نگه دارد و این امری قابل قبول است.

3. لپ تاپ مناسب فتوشاپ  Microsoft Surface Studio

لپ تاپ Microsoft Surface Studio را می‌توان به‌عنوان رقیب مبتنی بر سیستم عامل ویندوز برای بسیاری از محصولات محبوب سیستم عامل mac در بازار در نظر گرفت و با توجه به اینکه مایکروسافت در چند سال اخیر زمان زیادی را صرف توسعه محدوده استودیو کرده است.

این لپ تاپ با ارائه سازگاری با ویندوز 11 و برخی سخت‌افزارهای بسیار قدرتمند، با استقبال خوبی از سوی خلاقان در زمینه‌های مختلف، تصویرگران دیجیتال، نویسندگان و عکاسان مواجه شده است.

طراحی پله‌ای Microsoft Surface Studio باعث شده این لپ تاپ 14.4 اینچی از مک بوک پرو 14 اینچی ضخیم و سنگین‌تر به نظر برسد.

لپ تاپ مناسب فتوشاپ Microsoft Surface Studio

طراحی نازک و سبکی دارد که با بهترین دستگاه‌های اپل رقابت می‌کند، با صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای که کار در فتوشاپ را لذت‌بخش می‌کند، علاوه بر عمر باتری عالی، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از نزدیک شدن به پریز برق، عکس‌ها را با این مدل لپ تاپ مناسب فتوشاپ ویرایش کنید.

4. لپ تاپ مناسب فتوشاپ ایسوس  ZenBook 13نوتبوک

اگر به لپ تاپی نیاز دارید که بتواند همه کارها را انجام دهد، به Asus ZenBook 13 نگاه کنید. این لپ تاپ یک نیروگاه سیار مخصوصاً برای حرفه‌ای‌ها است، بنابراین اجزای دیوانه‌کننده‌ای دریافت می‌کنید که هر چیزی را می‌توانید اجرا کنید.

این مدل جدید با انتخاب یکی از پردازنده های سری Ryzen 5000 AMD یا پردازنده نسل یازدهم اینتل عرضه می‌شود. این‌ها اجزای پیشرفته هستند و تضمین می‌کنند که این یکی از سریع‌ترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید در حال حاضر بخرید. همچنین می‌توانید آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD خریداری کنید.

صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED آن باورنکردنی است. این باعث می‌شود عکس‌های شما کاملاً خیره‌کننده به نظر برسند و به طور حتم یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌هایی است که روی لپ تاپ دیده‌ایم. به این واقعیت اضافه کنید که عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارد و یک لپ‌ تاپ مناسب فتوشاپ عکس خود دارید.

لپ تاپ مناسب فتوشاپ ایسوس ZenBook 13نوت‌بوک

البته این بدان معنی است که می توانید برنامه های کاربردی تری را در ZenBook 13  ایسوس اجرا کنید، بنابراین اگر از مجسمه سازی دیجیتال یا استفاده از سیستم های CAD لذت می برید، به دستگاه جداگانه ای نیاز ندارید.

ZenBook 13 نقاط ضعفی دارد، مانند عدم پشتیبانی از Thunderbolt 4 و عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد اما در مقایسه با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که این لپ تاپ ایسوس ارائه می‌کند، نباید خیلی دردسرساز شود.

5. لپ تاپ مناسب فتوشاپ لنوو مدل ThinkPad P1 Gen 4

Lenovo ThinkPad P1 کمی جوجه اردک زشت است، اما در درون بسیار قدرتمند است. این لپ تاپ خلاقانه برای محتوا نویسان ساخته شده است. پر از ویژگی ها به عنوان جایگزین دسکتاپ است، بنابراین تقریبا هیچ چیزی وجود ندارد که ThinkPad P1 نتواند اجرا کند.

این بدان معناست که می‌توانید آن را با برخی از اجزای حرفه‌ای بسیار قدرتمند، مانند پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل i7 یا i9 و گرافیک Nvidia RTX 3080 پیکربندی کنید. همچنین چند گزینه نمایشگر برای پیکربندی در دسترس است، مشخصات بالای آن یک 3840x2400 IPS شانزده اینچی با روشنایی 600 نیت و پوشش  100 درصد Adobe RGB است.

لپ تاپ مناسب فتوشاپ لنوو مدل ThinkPad P1 Gen 4

از نقاط قوت لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad P1 Gen 4 می‌توان به قدرت پردازشگر هسته ای، قدرت پردازشگر گرافیکی، صفحه نمایش لمسی بسیار روشن با وضوح بالا و کیبورد قدرتمند اشاره کرد. در مورد باتری خیلی قوی عمل نکرده است اما در مقایسه با مشخصات دیگری که این لپ تاپ قدرتمند دارد می‌توان از آن صرف نظر کرد.

چه چیزی یک لپ تاپ را برای Adobe Photoshop خوب می‌کند؟

فتوشاپ یک برنامه خلاقانه است که به لطف مجموعه ابزارهای متنوع و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، مورد علاقه عکاسان و هنرمندان دیجیتال است. این نرم یکی از بهترین ها برای ویرایش عکس است. این بدان معناست که هر لپ تاپ نمی‌تواند کار مناسبی برای اجرای آن انجام دهد، اما هنگام خرید لپ‌ تاپ مناسب فتوشاپ باید به چند نکته توجه کرد.

آرم نرم افزار فتوشاپ _ Adobe Photoshop

اولا، شما یک پردازنده مدرن می‌خواهید. هم اینتل و هم AMD پردازنده‌های مرکزی را به ترتیب عددی از نظر قدرت فهرست می‌کنند، بنابراین نسل نهم اینتل i5 وظایف را به اندازه نسل یازدهم اینتل i9 انجام نمی‌دهد. ما حداقل نسل نهم اینتل i5 یا Ryzen 5 3600 را توصیه می‌‌کنیم.

حافظه یا رم نیز مهم است، بنابراین به دنبال حداقل 8 گیگابایت باشید (اگرچه 16 گیگابایت ترجیح داده می‌شود) و اگر بودجه شما کافی است، یک کارت گرافیک اختصاصی نیز داشته باشید.

لپ تاپ با هارد دیسک SSD بزرگ نیز توصیه می‌شود، زیرا به این معنی است که می‌توانید تمام عکس‌هایی را که ویرایش می‌کنید روی دستگاه ذخیره و بارگذاری کنید و عکس ها را در عرض چند ثانیه ویرایش کنید.

از آنجایی که زمان زیادی را صرف کار روی لپ تاپ خود خواهید کرد، باید مطمئن شوید که استفاده از آن راحت است، بنابراین صفحه‌کلید باید به خوبی ساخته شوند، بدون اینکه حجم زیادی به لپ تاپ اضافه شود. اگر برای ویرایش عکس ها در سفر به یک لپ تاپ مناسب فتوشاپ نیاز دارید، یک لپ تاپ نازک و سبک باید اولویت شما باشد.

در ماه‌های اخیر نیز پیشرفت‌های جدیدی ظاهر شده‌اند و نمایشگرهای OLED 4K بیشتری روی لپ ‌تاپ ‌هایی که به‌طور خاص با در نظر گرفتن عکاسان و خلاقان ساخته شده‌اند، ظاهر شده‌اند. یک صفحه‌نمایش OLED رنگ‌های مشکی غنی و عمیق و رنگ‌های زیبا را ارائه می‌کند، بنابراین اگرچه ممکن است گران قیمت باشند، اما ارزش خرید دارد.

اکثر عکاسان از چه لپ تاپی استفاده می‌کنند؟

این کاملاً به ترجیحات شخصی هر عکاس بستگی دارد. بسیاری از دستگاه‌های MacBook Pro را انتخاب می‌کنند زیرا یکی از بهترین لپ ‌تاپ ‌های بهینه‌ شده در بازار برای حرفه‌ای‌ها است. این روزها، لپ تاپ‌های مبتنی بر ویندوز و لپ ‌تاپ‌ های 2 در 1 راه درازی را پیموده‌اند، اما اپل همچنان بهترین انتخاب است.

لپ تاپ اپل، انتخاب عکاسان برای فتوشاپ

این به لطف ترکیبی از بهینه‌سازی عالی و اکوسیستم محبوب اپل است که استفاده از سایر دستگاه‌های اپل مانند رایانه‌های رومیزی iMacs Mac Pro و تبلت‌های iPad Pro را با هم در هماهنگی بسیار آسان‌تر می‌کند.

البته، اگر تعداد زیادی دستگاه اپل دیگر در اطراف خانه خود ندارید، سخت افزار ویندوز هنوز هم برای عکاسان و ویرایشگرهای دیجیتال گزینه فوق العاده ای است، به خصوص اگر تجربه استفاده از سیستم عامل mac را نداشته باشید، گزینه خوبی برای لپ تاپ مناسب فتوشاپ است. اپل همچنین هنوز یک دستگاه واقعی 2 در 1 عرضه نکرده است، که این امر ویندوز مزیتی برای افرادی می‌دهد که می‌خواهند تبلت طراحی گرافیکی خود را در خانه بگذارند و در عوض از قلم مستقیماً با لپ تاپ خود استفاده کنند.