۰ نفر

روشنفکر: با طرح صیانت از فضای مجازی مخالفم

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۰
کد خبر: 549622
روشنفکر: با طرح صیانت از فضای مجازی مخالفم

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با طرح صیانت از فضای مجازی مخالفم اظهار داشت: اولویت کاری در مجلس باید با تصویب طرحهایی باشد که به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم کمک کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی روشنفکر افزود: هم در زمان پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی و هم در حال حاضر با آن مخالف بوده ام چرا که اولویت ما باید طرحهایی باشد که به اشتغال و معیشت مردم کمک می کند.
روشنفکر تصریح کرد: در شرایط کنونی برخی با شیوه های مختلف و دست گذاشتن بر روی مسائل حاشیه ای کذب، قصد مسموم کردن اذهان عمومی را دارند.
وی ادامه داد: برخی تنگ نظری ها باعث کوچک شدن سفره مردم و سخت شدن معیشت آنها می شود و لذا با  هر طرح و لایحه ای که چنین تبعاتی داشته باشد مخالف هستم.

 طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» عنوان یکی از بحث برانگیزترین طرح‌های سال‌های اخیر ایران است که در مجلس یازدهم بررسی می‌شود. طرحی که با واکنش گسترده کاربران، مسوولان و حتی برخی نمایندگان مجلس روبه رو شده و واکنش‌هایی عمدتا منفی به همراه داشته است. مدافعان هدف طرح را نه محدودسازی که راهی برای ساماندهی فضای اینترنت اعلام کرده‌اند.