۰ نفر

تعمیرات موبایل آنلاین

۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 545343
تعمیرات موبایل آنلاین

تعمیرات موبایل سفیر بزرگترین وارد کننده قطعات اصلی موبایل در ایران با استفاده از کادری مجرب و کار بلد در سریع ترین زمان مشکل تلفن همراه شما را رفع میکند.

این روز ها با توجه به اهمیت موبایل در زندگی روزمزه بعد خرابی تلفن همراه همه ی ما دوست داریم با سریع ترین روش ممکن مشکل موبایل خود را حل کنیم.چرا تعمیرات موبایل خود را به سفیر بسپاریم؟با توجه به موجود بودن تمامی قطعات موبایل در انبار سفیر، پیک رایگان جهت تحویل گرفتن گوشی ، تعمیرات موبایل، فوری ، ارزان و با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت کلیک فرمایید : تعمیرات موبایل آنلاین

داخلی :۴۰۰ - ۴۰۱     -    ۰۲۱۶۲۹۹۹۷۹۷                    واتس اپ و تلگرام:   ۰۹۰۳۳۰۰۷۳۰۷ 

به نظر شما بهترین سایت تعمیرات موبایل آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1. قیمت ارائه خدمات تعمیرات موبایل

با شرایط کنونی در کشور ما و بالا بودن هزینه های زندگی روزمره یکی از مهترین مولفه های انتخاب یک سایت یا فروشگاه تعمیر موبایل ، قیمت ارائه خدمات است . شرکت سفیران همراه حافظ با بیش از 10 سال سابقه در واردات قطعات موبایل قیمت قطعات تعویض تلفن همراه شما را به قیمت عمده و با حذف واسطه ها به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

2. سرعت بالای تعمیرات موبایل

ما با استخدام تکنسین های تعمیرات موبایل کار کشته سرعت عمل کار را افزایش داده ایم ، تجربه در کار تعمیر گوشی موبایل یکی از مهمترین مولفه های اساسی جهت کیفت و سرعت انجام کار است.درواقع زمانی که شما کار را به کاردان میسپارید با خیال راحت می توانید از رفع مشکل تلفن همراه خود اطمینان داشته باشید.

3. کیفیت قطعات موبایل

با توجه به متفاوت بودن قیمت و کفیت های قطعات موبایل ، جهت تعمیرات گوشی موبایل خود باید محلی را انتخاب کنید که بتواند تضمین استفاده از قطعات اورجینال موبایل را به شما بدهد. اگر از اجناس ارزان و بی کیفیت در جهت رفع مشکل تلفن همراه شما استفاده شود بعد از مدتی دوباره همان مشکل به سراغ شما خواهد آمد.ما در سفیر وارد کننده قطعات موبایل هستیم ، ضمانت و گارانتی در جهت خدمات ارائه شده به مشتری می دهیم.

2

تعمیرات موبایل سامسونگ

انواع ال سی دی های موبایل

1.ال سی دی سرویس پک  (صد در صد اورجینال)

این ال سی دی ها از نظر کیفیتی از نوع SUPER AMOLED هستند .

2.ال سی دی اورج نیو  (ORG NEW)

بعد از ال سی دی های شرکتی سرویس پک سامسونگ با این نوع کیفیت رو به رو میشویم از نظر کیفیتی 90 درصد همانند ال سی دی های شرکتی هستند با این تفاوت که در کشور چین تولید شده .این ال سی دی ها فقط در فلت ال سی دی تفاوت ظاهری با ال سی دی های گروه یک دارند و از نظر قیمتی تقریبا 20 درصد ارزان تر از ال سی دی های سرویس پک هستند.

3. ال سی دی های چنج گلس  (گلس چنج)

ال سی دی های چنج گلس از نظر کیفت ساخت همانند سرویس پک ها هستند با این تفاوت که پس از ترک خوردن و یا شکستن گلس ال سی دی این قطعه توسط کارخانه تعویض گردیده است.یعنی ال سی دی های چنج گلس، ال سی دی های صد در صد اورجینالی  هستند که تنها شیشه ی ال سی دی (گلس ال سی دی ) آتها تعویض شده است.

4.ال سی دی اولد  (آی سی)

مدل های قدیمی این ال س دی ها یک دیود مشکی رنگ روی فلت خود داشت و برای تشخیص این ال سی دی ها از این مشخصه استفاده می شد اما در مدل های جدید دیگر دیود هم حذف شده اما این ال سی دی ها از نظر کیفیت تصویر و ضخامت ، مقداری متفاوت با قطعه اورجینال شرکتی هستند.

5.ال سی دی تی اف تی

 TFTنوعی از ال سی دی کریستال مایع می‌باشد که با یک ترانزیستور فیلم نازک که به هر پیکسل وصل شده است.دسته دوم ال سی دی های تی اف تی ، متال هستند که پشت آن ها فلزی است به همین دلیل به آن ال سی دی متال گفته می شود .این دسته ضخامتی کمتر از ال سی دی های تی اف تی معمولی دارند و چالش کم و زیاد کردن نور در این دسته وجود ندارد.

6.ال سی دی اولد 2 (اینسل)

یکی از جدید ترین مدل های ال سی دی که تقریبا از سال 2019 وارد بازار جهانی شدند این دسته  کیفیتی به مراتب بهتر از ال سی دی های متال و تی اف تی دارند و دارای بک لایت هستند.

3

 

آدرس : خیابان حافظ ، کوچه کامران صالح ، نبش کوچه اختر ، ساختمان سفیر