۰ نفر

قائم مقام گروه گلدیران در مراسم رونمایى از محصولات جى پلاس؛

ورود محصولات جى پلاس با آرایش جدید به بازار/ خرید گران‌ترین قطعات در راستاى حفظ کیفیت

۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۵۸
کد خبر: 406441
ورود محصولات جى پلاس با آرایش جدید به بازار/ خرید گران‌ترین قطعات در راستاى حفظ کیفیت

جى پلاس از ٨محصول جدید خود رونمایى کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ حسین تنهایى، قائم مقام گروه گلدیران در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانسته ایم به رغم شرایط تحریمى از محصولات جدید جى پلاس رونمایى کیم و حتى با این وجود تنوع محصولات خود را افزایش داده ایم؛ هدف ما ارائه برندى کامل در حوزه لوازم خانگى، الکترونیک و فناورى IT است.

او با اشاره به خرید قطعات محصولات این برند از شرکت هاى چینى بیان کرد: بسیارى از کشورها از جمله اروپا و آمریکا نیز برخى قطعات خود را از چین وارد مى کنند، ما تلاش کردیم که قطعات محصولات جى پلاس را اگرچه با گران ترین قیمت، اما با کیفیت بالا تهیه کنیم تا سطح کیفى گذشته را از دست ندهیم.

تنهایى افزود: در حال حاضر تلویزیون ٥٥ اینچ در بازار با قیمت حدودا ١١ میلیون تومان عرضه مى شود درحالیکه قیمت تلویزیون هاى ٥٥ جى پلاس ٦ میلیون تومان است.

قائم مقام گلدیران با تاکید بر اینکه قرار نیست همه محصولات را از خارج تهیه کنیم، گفت: حدود ١٠هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم با جى پلاس کار مى کنند و هدف ما این بود که احساس کنیم، مى توانیم کارى کنیم که نیازى به کشورهاى خارجى نداشته باشیم.

تنهایى تصریح کرد: اولویت ما در ابتدا تامین بازار داخلى است اما براى صادرات محصولات خود نیز برنامه ریزى کرده ایم.

حدود ١٠ ماه پیش سرى اول تلویزیون هاى جى پلاس وارد بازار کشور شد و حالا قرار است سایر محصولات این برند شامل سرى جدید تلویزیون هاى UHD ، ماشین لباسشویى، ماشین ظرفشویى، دستگاه هاى تصویه هوا، گوشى هاى هوشمند، یخچال، کولر و اسمارت برد روانه بازار شود.

گلدیران