۰ نفر

متولدین هر ماه بیشتر از چه چیزی ناراحت می شوند؟

۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۴۸
کد خبر: 669204
متولدین هر ماه بیشتر از چه چیزی ناراحت می شوند؟

با دلیل و علت ناراحتی متولدین هر ماه و همچنین چیزهایی که به راستی از آنها متنفرند و بدشان می آید، بیشتر آشنا شوید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ستاره شناسی همیشه در تلاش است تا یک تصویر کامل و دقیق از متولدین هر ماه ارائه دهد، دانستن چیزهایی که دوست داریم و یا از آن متنفریم هم می تواند در درک بهتر ما از خودمان، مفید باشد. در زیر با علت ناراحتی متولدین هر ماه آشنا خواهید شد.

علت ناراحتی متولدین هر ماه

به نظر می رسد متولدین ماه های مختلف هر یک نسبت به مسئله خاصی حساسیت بیشتری احساس کرده که موجب ناراحتی شان می شود.

متولدین ماه فروردین

چطور تنفر از دیگران را کنار بگذاریم


در این زمینه بخوانید؛ 

متولدین کدوم ماه کینه ای تر هستند؟

متولدین کدام ماه بی اعصاب ترین افراد هستند؟ (بخش اول)

متولدین کدام ماه بی اعصاب ترین افراد هستند؟ (بخش دوم)


فروردین ماهی ها افرادی فرز و کار درست هستند و هرگز دیر نمی کنند. به همین دلیل افرادی که، همیشه دیر می رسند باعث ناراحتی شان می شود. آنها از اینکه اتوبوس ها و یا هواپیماها با تاخیر، به مقصد برسند، متنفرند. اگر می خواهید آنها را به عنوان دوست نزد خود داشته باشید و یا اگر، می خواهید قلب آنها را از آن خود کنید باید همیشه با آنها رو راست باشید و سریع به اصل مطلب، اشاره کنید. همچنین اگر جواب تماس های تلفنی آنها را ندهید، شما را در “لیست افراد بد” خود قرار می دهند!

یکی از چیزهای دیگری که فروردینی ها را بسیار ناراحت می کند این است که در هرچیزی از مسابقه، گرفته تا بازی های تخته ای تا حتی اینکه چه کسی شامش را زودتر می خورد، شکست بخورد. آنها همیشه باید برنده باشند. نه تنها شکست ناراحتی شان می شود بلکه تبدیل به چیزی می شود که مدام، به خاطر آن آزرده شوند

متولدین ماه اردیبهشت

اردیبهشتی ها همیشه برای چیزی برنامه دارند و اجازه نمی دهند چیزی از روی اتفاق پیش آید. برخلاف فروردینی ها، آنها به خود عجله ای نمی دهند چرا که می خواهند به خوبی وظایفشان، را به پایان برسانند. صبر و شکیبایی یکی از بهترین خصوصیات آنهاست. بنابراین آنها از سورپرایزها، و تغییرات ناگهانی متنفرند. متولدین این ماه که از طرفداران غذاهای مختلف هستند از آشپزهای بد ، و افراد شلخته هم خوششان نمی آید. همچنین دوست ندارند در مورد چیزی که در ذهن شان می گذرد، با همه صحبت کنند و یا اینکه نادیده گرفته شوند.

از آنجا که اردیبهشتی ها به شدت حس مالکیت طلبی دارند، اگر کسی بخواهد چیزی را صاحب شود که، فکر می کنند متعلق به آنهاست به شدت ناراحت می شوند. این چیز می تواند یک شخص، یک شیء مادی، و یا حتی یک خودکار باشد، در هر صورت آنها به چشم اینکه کسی از آنها دزدی کرده به این موضوع، نگاه می کنند. ولی برای متولدین اردیبهشت باید یک نکته شفاف شود و آن اینکه کسی که از شما خودکار، قرض می گیرد “دقیقا” دزدی محسوب نمی شود!

 

متولدین ماه خرداد

علت ناراحتی متولدین هر ماه برای خردادی ها این است که دوست ندارد ساکت باشند و حوصله شان سر برود. متولدین این ماه دوست دارند در مرکز توجه باشند. آنها از آن افرادی هستند که بسیار از مهمانی ها، و جشن ها لذت می برند و هرگز از آن خسته نمی شوند. اگر مهمانی طبق برنامه پیش نرود واقعا، حوصله شان سر می رود. بنابراین تعجبی ندارد که اگر کسی به آنها بگوید ساکت باشند، نفرت دارند. آنها افرادی که آرام راه می روند و آرام صحبت می کنند را دوست ندارند. خردادی ها افرادی خوش بین، و مثبت اندیش هستند و از افراد بدبین و منفی اندیش که قوه طنز ندارند، متنفرند.

خردادی ها از جسورترین متولدین ماه ها هستند و در صورت اینکه حوصله شان سر برود به، راستی از هم می پاشند. البته آنها تا مدت زمان مناسبی می توانند خود را سرگرم نگه دارند ، و به لطف رگه های خلاقانه ای که در خود دارند به محض اینکه تمام انرژی خلاقانه خود را، مصرف کنند، بی حوصلگی به شدت بر آنها چیره می شود.

متولدین ماه تیر

چطور تنفر از دیگران را کنار بگذاریم

این متن مطمئنا چیزیست که تیرماهی ها دوست ندارند بخوانند چرا که آنها از انتقاد ناراحت می شوند. برای تیرماهی ها به راستی سخت است که احساسات واقعی شان را نشان دهند و نمی خواهند جزئیات، زندگی شخصی شان را با دیگران درمیان بگذارند. از آنجا که ذاتا احساساتی، هستند نمی خواهند فیلم های خشن ببینند. اگر یک تیرماهی قصد داشت شب در منزل شما بخوابد، هرگز محل خواب او را در اتاق نشیمن در نظر نگیرید. همچنین حتما سعی کنید دمای اتاق برای، آنها ایده آل باشد.

از آنجا که تیرماهی ها بسیار احساساتی هستند، بنابراین یکی از چیزهایی که عمیقا آنها را ناراحت می کند، معاشرت با افراد بی احساس و سطحی نگر است و اگر از قضا این افراد در کنار سطحی نگری، کسل کننده هم باشند، فکر می کنند حتما به خاطر گناهی که در گذشته مرتکب شده اند، مستحق چنین ، مجازاتی هستند!

متولدین ماه مرداد

علت ناراحتی متولدین هر ماه برای مردادی ها این است که نادیده باقی بمانند. مرداد ماهی های خود محور، کسانی که بهتر از آنها باشند را دوست ندارند. چه شما از نظر دانش بیشتر بدانید، چه لباس های زیباتری، داشته باشید و چه حتی حیوان خانگی تان بهتر از او باشد، او از شما خوشش نمی آید. اگر کسی تلاش آنها، برای مرکز توجه بودن را نادیده گرفته و بخواهد با آن مقابله کند، ناراحت می شوند. آنها فکر می کنند اغواگران واقعی هستند، بنابراین بهتر است از مخالفت با آنها اجتناب کنید.

همانطور که گفتیم از آنجا که متولدین این ماه خود محور هستند بنابراین حسادت چیزی غیرطبیعی برای، آنها محسوب نمی شود ولی این حس به طور عادی در آنها ظاهر نمی شود، بلکه ایجاد چنین حسی به، شدت باعث ناراحتی شان می شود.

متولدین ماه شهریور

شهریور

شهریورها شرلوک هولمزهای واقعی هستند که همیشه می خواهند همه چیز به حرفه ای ترین، شکل انجام شود. متولدین این ماه تحلیل گر هستند و نسبت به جزئیات دقت زیادی دارند. بنابراین چیزهایی را می بینند که دیگران نمی بینند. اگر شلخته باشید این امکان وجود دارد که، یک شهریوری از شما خوشش نیاد. اگر ساعت نداشته باشید آنها شما را به عنوان شخصی نا منظم می بینند. آنها متنفرند از اینکه کسی به وسایلشان دست زده و یا جابه جا کنند. برای اینکه تاثیر خوبی روی، آنها بگذارید باید روی کارهایتان کنترل داشته باشید. همچنین مراقب نوع حرف زدنتان هنگام صحبت، با آنها باشید.

شهریوری ها بسیار منظم هستند ولی وقتی کارهایشان بیش از اندازه ای باشد که بتوانند آن را طبق نظم، دلخواه شان پیش ببرند، تبدیل به علت اصلی ناراحتی هایشان می شود.

متولدین ماه مهر

علت ناراحتی متولدین هر ماه برای مهرماهی به طور کلی می تواند عدم تعادل در امورات مختلف باشد. متولدین این ماه مدام در تلاشند تا بین بد و خوب تعادل برقرار کنند. آنها به راستی از ظلم نسبت، به حیوانات و همچنین از مصرف کننده های مواد مخدر متنفرند. مهرماهی ها به سادگی درک، نمی کنند که چرا کسی بخواهد قوانین را بشکند و یا بر علیه قانون اقدام کند. از سوی دیگر آنها از، محدودیت ها متنفرند. آنها همیشه تعادل را حفظ می کنند. بنابراین اگر از آنها کمک می خواهید بهتر، است لطفشان را جبران کنید. آنها بلند گوش دادن به موسیقی را دوست دارند و متنفرند کسی به آنها، بگوید صدای آهنگ را کم کنند.

مهرماهی ها همه چیزهای زیبا را دوست دارند، در دنیای بی نقص آنها همه چیز باید عاری از زشتی باشد، چه از زشتی فیزیکی و چه زشتی قلبی! ولی باید بدانند که در دنیای واقعی باید به هر حال هرچند وقت، یکبار شاهد کمی زشتی باشند. ولی در هر صورت زشتی چه کم و چه زیاد می تواند موجب ناراحتی شان شود.

متولدین ماه آبان

چطور تنفر از دیگران را کنار بگذاریم

از آنجا که آبان ماهی ها سرشار از اعتماد به نفس و استقلال هستند، از کسانی که به دنبال تایید شدن، از سوی دیگران هستند متنفرند. آنها افرادی که دارای رفتارهای وسواسی و مالکیت طلب هستند را، دوست ندارند هر چند که معروف است خودشان چنین رفتارهایی دارند! آنها از دروغ گوها و همچنین، کسانی که وسایل قرض می گیرند ولی هرگز پس نمی آورند متنفرند. آبان ماهی ها افراد منفی اندیش، و بدبین را که بدون هیچ مدرکی آنها را مورد سرزنش قرار می دهند نیز دوست ندارند.

یکی از خصوصیات متولدین آبان مرموز بودن و پنهان کاری است. گرچه دلایل خود را برای این کار، دارند ولی حقیقتی که وجود دارد این است که آنها حریم خصوصی خود را دوست دارند و اگر کسی کاری کند، که اعتمادشان سلب شود، به این سادگی از ناراحتی بیرون نمی آید. در حقیقت اگر بخواهیم دقیق تر بگویم، احتمال کمی وجود دارد که بتوانند آن شخص را ببخشند.

 متولدین ماه آذر

علت ناراحتی متولدین هر ماه برای آذرماهی ها عدم ریسک پذیری و همچنین نپذیرفتن اشتباه از سوی دیگران است. آذر ماهی ها ریسک پذیر هستند و هرگز از این کار شکایتی ندارند و شاید به همین دلیل باشد که، آنها از افرادی که از ریسک کردن می ترسند و مدام بهانه می گیرند خوششان نمی آید. این امکان وجود دارد که اگر دیر کرده و تاخیر کنید، از دستتان عصبانی شوند و اگر در مورد، چیزی اشتباه کردید، فقط اشتباه خود را قبول کنید. آذرماهی ها یکی از ، بی حوصله و ناشکیباترین ماه های تولد هستند.

مرد آذر

یکی از ویژگی های برتر متولدین آذرماه، مثبت اندیش بودن آنهاست. در واقع مثبت اندیشی آنها مسری است، و دیگران به همین دلیل دوست دارند کنارشان باشند. ولی دقیقا به دلیل مثبت اندیشی بیش از حد، منفی نگری به ، شدت موجب ناراحتی شان می شود و آن را مثل تکه ای زائد می بینند که باید زودتر خود را از شر آن خلاص کنند.

متولدین ماه دی

هرگز به آنها قولی ندهید که نمی توانید به آن عمل کنید. این چیزیست که از همه بیشتر موجب، ناراحتی شان می شود. آنها از اینکه رفتاری کنند که توجه ها را به آنها جلب کند متنفرند و فورا، خجالت زده می شوند. از آنجا که اعتماد به نفس ندارند، کسانی که نسبت به آنها از خود تردید نشان، می دهند را دوست ندارند. علاوه بر این دی ماهی ها افرادی انتقاد گر هستند و برایشان مهم نیست، که به شما گوشزد کنند شیوه تربیتی برای فرزندتان را دوست ندارند.

دی ماهی ها یکی از جاه طلب ترین ماه های تولد هستند و تعجبی ندارد که تنبلی بسیار باعث، ناراحتی شان می شود. آنها تمام سعی خود را می کنند تا حد ممکن خود را از تنبلی دور نگه دارند. تنبلی چیزیست که اصلا نمی توانند آن را درک کنند و حتی به دیده تحقیر به آن نگاه می کنند و ، بنابراین دو چندان باعث آزارشان می شود.

متولدین ماه بهمن

علت ناراحتی متولدین هر ماه برای بهمن ماهی ها نخوت و تکبر است. تکبر چیزیست که بهمن ماهی ها، واقعا از آن متنفرند. آنها از اینکه در گذشته زندگی کنند و یا درمورد گذشته ها فکر کنند متنفرند چرا که ، همیشه در لحظه حال زندگی می کنند. این افراد صادق می خواهند دوستانی داشه باشند که بتوانند روی آنها، حساب باز کنند و واقعا متنفرند اگر کسی به وفاداری آنها شک کند. آنها دوست ندارند کسی به آنها بگوید، که اشتباه می کنند. متولدین این ماه حتی نمی توانند تصور کنند چیزی بتواند آنها، را از نقطه امن شان خارج کند.

بهمنی ها باید آزاد باشند! نه فقط از وابستگی های عاشقانه بلکه از تعهدات اجتماعی و هر گونه، تعهدات دنیوی دیگر! به قفس انداختن برای آنها حکم مرگ را دارد. آنها به هر قیمت ممکن از ، هرگونه تعهدی خود را دور نگه می دارند ولی اگر گرفتار آن شده و فکر کنند در قفس افتاده اند، به معنای واقعی کلمه قلب شان صد تکه خواهد شد.

متولدین ماه اسفند

رفتارهای زنانه ای که مردان از آنها متنفرند

اسفند ماهی ها از اینکه کسی به آنها بگوید چه کاری انجام دهند متنفرند. آنها از پیروی از قوانین، حوصله شان سر می رود و از افراد پرخاشگر و مهاجم بدشان می آید. وقتی هرکسی کار خودش، را انجام می دهد لذت می برند. از آنجا که در دنیای خودشان زندگی می کنند از اینکه دیگران، نمی توانند آنها را درک کنند نفرت دارند و وقتی کسی آنها را دلسرد می کند عصبانی می شوند. آنها شلخته هستند و اغلب وسایل شان را گم می کنند.

اسفندی ها از جمله افراد بسیار سخاوتمند هستند که همیشه در زمان کمک به یاری همه می شتابند، ولی اگر زمانی که خودشان نیاز به کمک دارند، کسی از آنها رو برگرداند، بسیار ناراحت می شوند. البته به راستی نیز عادلانه نیست که هر زمان کسی به آنها احتیاج دارد حضور داشته باشند ولی در ، زمان نیاز، دیگران خلاف آن عمل کنند. به همین دلیل روابط و دوستی های نابرابر منشاء ناراحتی آنهاست.