۰ نفر

کارهایی که رابطه شما را بهتر می کند

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۵۴
کد خبر: 665699
کارهایی که رابطه شما را بهتر می کند

برخی مردان ویژگی هایی دارند که باعث می شود رابطه ماندگارتر شود و یک زندگی با آرامش و همراه با خوشبختی شکل بگیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ما کارهایی را برای شما آورده ایم که یک مرد خوب هرگز در یک رابطه آنها را انجام نمی دهند.

۱.همسرش را مخفی نمیکند

یک مرد خوب هرگز کسی را که دوست دارد را از دیگران مخفی نمیکند. این نشانه میدهد که او از وجود همسرش خجالت می کشد و هویت و شخصیت او را قبول ندارد. طرد شدن ، بر سلامت روانی تأثیر میگذارد و باعث احساس اضطراب و استرس میشود.

۲.همسرش را تحقیر نمیکند

درهمه جوامع فشارهای زیادی بر روی زنان است ،همه به آنها میگویند چه احساسی داشته باشند، چه بپوشند، چه زمانی بچه دار شوند و چگونه زیبا شوند، بهمین خاطر همه زنان اعتماد به نفس کافی ندارند. یک مرد خوب با تحقیرهمسرش ،اعتماد به نفس او را از بین نمیبرد.

اگر او را با زنان دیگرمقایسه کنید، افکار او را نادیده بگیرید، ضعف‌های همسرتان را مسخره ‌کنید، یعنی شما مرد خوبی نیستید. بین مردی که همسرش را دوست دارد و باعث پیشرفت او میشود با مردی که همسرش را تحقیر می کند، تفاوت زیادی وجود دارد.

۳.از همسرش سوء استفاده نمی کند

مردانی که ازنقاط ضعف همسرشان سؤاستفاده میکنند تا به خواسته خودشان برسند ، مردان اصیلی نیستند . این مردان یاد گرفتند که با آسیب رساندن به دیگران به چیزی که میخواهند برسند.( تهدید، آسیب جسمی، منع کردن همسر و ترک کردن و ...) روش هایی هستند که مردان بی اصالت از آن برای رسیدن به اهدافشان از آن استفاده میکنند.

یک مرد خوب هرگز به همسرش آسیب نمی زند، تا از او سوء استفاده کند و یا از کلماتی استفاده نمی کند که شخصیت و ارزش همسرش را در مقابل دیگران حتی به شوخی پایین بیاورد.

۴. عدم ابرازعلاقه یا احساسات

یک مرد شجاع ، حتی اگر همسرش را دوست نداشته باشد به او میگوید تا با یکدیگر مشکل را حل کنند . یک مرد ترسو خیانت میکند .

زندگی مشترک یک جاده دو طرفه است . محبت ، اعتماد، عشق و ... هم باید دو طرفه باشد. اینکه فکر کنید اگر همسرتان را تشنه محبت خودتان بگذارید تا او همیشه عاشق شما باشد، کاملا در اشتباهید . او بلاخره متوجه میشود که شما لایق عشق و محبت او نیستید و یک روز در کمال ناباوری شما را رها میکند.

۵. مانع پیشرفت همسرش نمیشود

یک مرد واقعی همسرش را تایید و تشویق می کند و او را به چالش می کشد تا بهترین باشد . همه از شریک زندگی‌شان انتظار دارند که آنها را تشویق‌ کنند تا به اهدافشان برسند. نه اینکه مانع آنها شود یا برای انجام هرکاری با آنها مخالف کند. شما باید مردی باشید که به او اعتماد کند.

مردی که مانع پیشترفت همسرش میشود، یک مرد ترسو و حسود است . او از این میترسد که همسرش او را رها کند. یادتان باشد اگر هیچ کدام از این کارها را انجام ندهید، رابطه تان آنقدر ماندگار میشود که او در هیچ شرایطی شما را رها نمیکند .