۰ نفر

تست روانشناسی: آیا به خودتان اعتماد دارید؟ یک کارت را انتخاب کنید

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 653214
تست روانشناسی: آیا به خودتان اعتماد دارید؟ یک کارت را انتخاب کنید

تست روانشناسی: گاهی اوقات بدترین دشمن ما و سد رسیدن به خوشبختی و اهدافمان ، خودمان هستیم. همه ما در گذشته شکست هایی خوردیم که مانع پیشترفت ما شده و باعث شده که معیارهایمان را از دست بدهیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تست روانشناسی ، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست روانشناسی ، کدام یک بهتر است؟ یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

گاهی اوقات بدترین دشمن ما و سد رسیدن به خوشبختی و اهدافمان ، خودمان هستیم. همه ما در گذشته شکست هایی خوردیم که مانع پیشترفت ما شده و باعث شده که معیارهایمان را از دست بدهیم.

آیا به خودتان اعتماد دارید و از حقیقت درونتان پیروی می کنی؟ یکی از ۳ کارت زیر را انتخاب کرده و تفسیر آن را بخوانید.

تست روانشانسی

کارت شماره یک

شما از حقیقت درونتان پیروی می کنید. در واقعیت بسیاری از اوقات این برای یک مسئله کوچک داد و بیداد به راه می اندازید. حتی اگر آن مسئله از روی هوا و هوس باشد. افرادی که شما را دوست دارند، با نیت خوب شما‌ را راهنمایی میکنند که شما بخاطر غرورتان، به حرفهایشان گوش نمی دهید، اگرچه در واقع نباید این کار را انجام دهید.

در پشت این اعتماد به نفس دروغین، ترس و لجبازی شما پنهان شده است. به خاطر داشته باشید که ترس و تردیدهای شما اضطرابتان را بیشتر می کند.

کارت شماره دو

شما یاد گرفتید که به غریزه خودتان اعتماد کنید و حقیقت درونتان را دنبال کنید. شما می دانید که چگونه به افرادی که به شما توصیه های محبت آمیز می کنند گوش دهید، متواضع هستید و نظراتی را که به شما آسیب می زند نادیده می گیرید. به دیگران خیلی توجه میکنید و از تصمیم گیری نمی ترسید.

شما عقل و اعتماد به نفس لازم را برای رسیدن به اهدافتان را دارید و میتوانید که راه خودتان را به تنهایی طی کنید.

کارت شماره سه

شما از شکست خوردن می ترسید و به تصمیماتی که در درونتان می گیرید، مشکوک هستید. به شهود خودتان اعتماد ندارید.

به همین دلیل است که بیش از حد تحت تأثیر گفته های دیگران قرار میگیرید. شما باید یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید، اشتباهات خودتان را ببخشید و به هوش و شهود خودتان بیشتر اعتماد داشته باشید. اگر روی افزایش عزت نفس خود کار کنید، به آنچه می خواهید، میرسید.