۰ نفر

تست شخصیت؛ طلسمی که چالش زندگی شما را آشکار می کند!

۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳
کد خبر: 647935
تست شخصیت؛ طلسمی که چالش زندگی شما را آشکار می کند!

این طلسم که «همسا» یا «خمسا» نامیده می‌شود، به شکل دست بازی که محافظی قدرتمند در برابر چشم بد، و افکار منفی است، همچنین گفته شده است که استفاده از «دست همسا» جواهر و آرامش و رفاه به همراه می آورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خمسه یا پنجه که «همسا» یا «خمسا» نیز نامیده می شود. نوعی تعویذ و طلسم به شکل کف دست با پنج انگشت باز شده‌است. در گونه‌ای خمسه، یک چشم در مرکز آن است. این نماد در کشورهای خاور میانه و شمال آفریقا به عنوان نمادی مذهبی، دیوارآویز و زیورآلات رواج دارد. نماد خمسه جزو نمادهای کهن است که سابقهٔ آن به قرن‌ها پیش از اسلام بازمی‌گردد و در بخش‌هایی از عرفان یهودی نیز، به عنوان یک طلسم در برابر چشم زخم مورد استفاده قرار می‌گیرد​. 

در واقع، "دست همسا"، یک طلسم قدرتمند در نظر گرفته می شود و به این معنی است که از شما در برابر تأثیر منفی، حسادت یا چشم بد محافظت می کند. به طور مشابه، ویژگی های همسای مورد علاقه شما می تواند جنبه هایی از زندگی و شخصیت شما را نشان دهد.

همسای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس معنای آن را کشف کنید.

تست شخصیت؛ دستی نمادین که شخصیت و چالش زندگی شما را آشکار می کند

1. پر انرژی و کنجکاو

شما خود را فردی با اراده، فعال، خلاق، بی قرار و به طور طبیعی کاوشگر توصیف می کنید.سعی می کنید همیشه نگرش خوبی داشته باشید و در مورد چیزهای جدید در زندگی، چه سفر، یک شغل جدید یا عضویت در یک گروه جدید، مشتاق و هیجان زده هستید. ممکن است بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به آینده کنید، بنابراین می توانید کمی مضطرب و نگران شوید.چالش اصلی شما کنترل شدت زندگی و افکارتان است. زندگی آرام‌تر، آرام‌تر و مرتبط‌تر با اینجا و اکنون، بدون شک زندگی کامل‌تر و شادتر است.

2. وفادار و کوشا

خود را فردی دوست داشتنی، دلسوز، معنوی با احساس تعهد و مسئولیت بزرگ توصیف می کنید.وقتی به کسی یا چیزی متعهد می شوید، بدون توجه به آنچه که برای رسیدن به آن باید انجام دهید، سعی می کنید به طور کامل به تعهد خود احترام بگذارید. شما فردی بسیار مهربان و ایده آل گرا هستید و گاهی اوقات واقعیت شما را به حرکت در می آورد.

 چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید واقعیت را کمی بیشتر بپذیرید، همانطور که ارائه می شود، زیرا تنها از این طریق می توانید از انرژی و استعداد خود برای بهبود دنیای خود و دنیای افرادی که بیشتر دوستشان دارید استفاده کنید.

3. خلاق، نجیب و صمیمی

خود را فردی با حساسیت بالا توصیف می کنید که به شما امکان می دهد ویژگی های محیط را مشاهده کنید یا افراد دیگر را به خوبی درک و درک کنید.این حساسیت، موهبت خاصی را برای خلق کردن به شما بخشیده است و به همین دلیل، هر یک از فضاهای شما یا کارهایی که انجام می دهید، مهر شخصی بی بدیل شما را دارند. به همین ترتیب، حساسیت و صداقت شما، گاهی اوقات شما را فریب می دهد و باعث می شود احساس کنید مردم به اندازه کافی برای شما ارزش قائل نیستند.چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید خودتان را همانطور که هستید بپذیرید و برای خود ارزش قائل شوید، زیرا فردی فوق العاده هستید، حتی اگر فکر کنید دیگران نمی توانند شما را کاملا درک کنند. هنگامی که این کار را انجام دهید، رابطه شما با خود و دیگران بهبود می یابد، زیرا فردی خواهید بود که شادی و رفاه را پراکنده می کند.

4. پرشور و مصمم

خود را فردی با تصمیم بزرگ توصیف می کنید. وقتی چیزی را می خواهید، همیشه راهی برای به دست آوردن آن پیدا خواهید کرد و هیچ چیز یا هیچ کس نیست که مانع شما در هدفتان شود، نه خودتان.شما زندگی خود را بسیار قوی می گذرانید و در برخی موارد، مردم ممکن است شما را سخت و در برخی موارد ترسناک ببینند. چالش اصلی شما این است که لحظاتی سکوت را برای تجدید روح خود بیابید. هر چند برایتان نشستن و مدیتیشن سخت است، اما اگر می توانستید از تمرین آرام کردن خود در سکوت استفاده کنید، زیرا به این ترتیب استرس خود را کاهش می دهید و لحظات پری و آرامش بیشتری خواهید داشت.

5. دوستانه و صلح آمیز

ویژگی شما این است که فردی آرام، دوست داشتنی، مهربان و با عشق فراوان به خانواده و نزدیک ترین افراد به او هستید.در برخی موارد ممکن است فکر کنید که دنیا مکانی بسیار پرتلاطم و ناامن است و دوست دارید خود را انتزاعی کنید و فضایی از صلح و آرامش را برای خود و خود ایجاد کنید.به دلیل نوع زندگی خود، می توانید با دیگران بسیار متواضع باشید و از این نظر، چالش اصلی شما این است که ارزش کلمه نه را یاد بگیرید. طبیعی است که نمی خواهید دیگران را ناامید کنید، اما وقتی چیزی را پیشنهاد می کنند که دوست ندارید، ترجیح می دهید فورا دیدگاه خود را مطرح کنید تا اینکه در سکوت بپذیرید و بعداً پشیمان شوید.

6. ثابت و آرمان گرا

خود را فردی منظم، دقیق و متعهد به انجام درست کارها از اولین بار توصیف می کنید.ممکن است دائماً فکر کنید که اگر می‌خواهید کارها خوب پیش برود، بهتر است خودتان آنها را انجام دهید، در عین حال می‌توانید همنوایی دیگران را ناامید کنید.احساس می‌کنید که باید آنچه را که فکر می‌کنید به خوبی انجام نشده است اصلاح کنید، که می‌تواند منجر به تجربه دوره‌هایی از نارضایتی شود.چالش اصلی شما این است که از تمایل خود به کار فراتر از محدودیت های خود آگاه باشید. واضح است که پروژه های شما مهم هستند، اما اگر استراحت نکنید یا انرژی خود را تجدید نکنید، نمی توانید با وضوح و کارآمدی ادامه دهید.