۰ نفر

تست شخصیت؛ یک در را انتخاب کنید و از بزرگترین مانع زندگی خود مطلع شوید

۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۶
کد خبر: 647608
تست شخصیت؛ یک در را انتخاب کنید و از بزرگترین مانع زندگی خود مطلع شوید

در به طور نمادین انتقال از یک جهان به جهان دیگر، از آشنا به ناشناخته را نشان می دهد. در همچنین می تواند به معنای گذار به دانش جدید، مرحله جدیدی از زندگی باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تست شخصیت شناسی یکی از رایج‌ترین ابزارهایی است که روانشناسان در جریان جلسات مشاوره از آن بهره می‌گیرند. به طور کلی شخصیت به آن دسته از الگوهای رفتاری گفته می‌شود که از دوران نوجوانی یا همان اوایل بزرگسالی شکل می‌گیرند و به مرور در طول زندگی تحکیم می‌شوند. در واقع ویژگی‌های شخصیتی ساختار و زمینه کلی زندگی افراد هستند که اکثر حوزه‌های زندگی را تحت تأثیر قرار داده و در کیفیت روابط بین فردی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

لطفا پیش از اینکه مطلب را بخوانید به تصویر درها به دقت نگاه کنید و ببینید کدامیک از آنها در ابتدا نظر شما را به خود جلب کرد. آن را انتخاب کرده و حالا ادامه مطلب را بخوانید.

تست روانشناسی

حالا با خواندن پاسخ ها یاد بگیرید چه چیزی مانع از آن می شود که آنطور که واقعاً دوست دارید رفتار کنید. چه چیزی شما را عقب نگه می دارد و شما را از حرکت مطمئن به سمت رویاها و اهدافتان باز می دارد؟

وارد کدام یک از درها می شوید؟

1.- در قرمز

هر بار که می خواهید کار جدیدی در زندگی خود انجام دهید، ترس از شکست مانع شما می شود.

از دست نیافتن به اهداف خود می ترسید، احساس آمادگی کافی برای تغییر نمی کنید، یا به سادگی جرأت ترک منطقه امن خود را ندارید.

با این حال، گاهی اوقات لازم است اگر می خواهید موفق باشید، با این ترس های خود روبرو شوید.

2.- درب قهوه ای

آنچه شما را از بازیگری باز می دارد، نظر دیگران است. انتخاب‌های شما اغلب به این بستگی دارد که دیگران چه فکری می‌کنند تا حدی که ترجیح می‌دهید از بزرگترین خواسته‌هایتان دست بکشید.

شما نمی خواهید با عزیزان خود درگیری داشته باشید و فداکاری بزرگی انجام دهید.

سعی کنید هر از گاهی از غرایز خود پیروی کنید، مهم نیست که دیگران چه می گویند.

3.- درب سبز

شما مشتاق تغییر هستید، اما زندگی روزمره چیزی است که شما را از برداشتن اولین قدم باز می دارد.

شما دوست دارید مسیرهای جدیدی را طی کنید و ماجراجویی های جدیدی را تجربه کنید، اما نمی توانید زیرا به نظر می رسد در دام عادت های خود افتاده اید.

چرا با تغییرات کوچک اما ماندگار شروع نکنیم؟ اهداف خود را اولویت بندی کنید و به تدریج برای آنها جا باز کنید.

4.- درب آبی

حساسیت شدید شما را از انجام هر اقدامی که منجر به تغییر می شود باز می دارد.

علاوه بر این، ترس از موقعیت ها و افرادی که می توانند به شما صدمه بزنند باعث ناراحتی شما می شود و به نظر می رسد شما را فلج می کند.

به همین دلیل ترجیح می دهید اصلاً عمل نکنید. اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، برای گذر از این مسیر به شجاعت بیشتری نیاز دارید.