۰ نفر

روتین پوستی لو رفته از زنان چینی + راز قدیمی چیست؟

۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳
کد خبر: 638811
روتین پوستی لو رفته از زنان چینی + راز قدیمی چیست؟

زنان چینی همواره به داشتن پوست صاف و بی عیب و نقص و بدنی باریک و زیبا شناخته می شوند. راز های بسیاری در پشت زیبایی زنان چینی پنهان است که آن ها را برای شما فاش می کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، زنان چینی همواره به داشتن پوست صاف و بی عیب و نقص و بدنی باریک و زیبا شناخته می شوند. راز های بسیاری در پشت زیبایی زنان چینی پنهان است که آن ها را برای شما فاش می کنیم.

1. جوانسازی پوست:

زنان چینی برای جوانسازی پوست خود از ماسک پودر صدف استفاده می کنند که به درخشانی پوست شان کمک می کند. این ماسک به کاهش التهاب کمک می کند و تحریکات پوستی را آرام می کند مقدار از پودر صدف را با عسل و زرده تخم مرغ مخلوط کنید.

2. مراقبت از پوست از دوران جوانی:

نوشیدن چای سبز به زنان چینی کمک می کند تا کاهش وزن داشته باشند و به دلیل خاصیت ضد اکسید کننده آن دارای فایده ضد یپیری است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

3. روشن سازی پوست:

زنان چینی برای روشن سازی پوست خود از خمیر گیاهان استفاده می کنند. شما نیز از خمیر برگ نعنا استفاده کنید و آن را بر روی پوست خود قرار دهید.

4.تونر های طبیعی:

آن ها از آب برنج برای تغییر رنگ پوست و تقویت آن استفاده می کنند. مقداری برنج را با آب سرد بدون آنکه بشویید خیس کنید سپس آب سفید رنگ آن را جدا کرده و 3 تا 4 روز آن را به عنوان تونر استفاده کنید.

5.کاهش چین و چروک:

استفاده از سفیده تخم مرغ در کشیدن و سفت شدن پوست صورت بسیار موثر است و علاوه بر سفت شدن پوست و جلوگیری از چین چروک منجر به براق شدن پوست می شود. سفیده را بر روی پوست بمالید و بعد از 20 دقیقه خشک می شود و آن را بشویید.

6. بر طرف کردن پف صورت:

ماساژ صورت برای کاهش پف و تقویت بازسازی سلول در فرهنگ چین کاملا مشهور است و علاوه بر این به گردش خون نیز کمک می کند. برای ماساژ از مراحل زیر استفاده کنید:

1. از گوش شروع کنید به سمت یقه بروید

2. با حرکت دورانی پیشانی را ماساژ دهید و به سمت بالا بروید و از کشیدن پوست خودداری کنید

3. از زیر چانه شورع کنید و به زیر گردن بروید

ماساژ

برای ماساژ زیر چشم هرگز آن را محکم ماساژ ندهید و از کشیدن پوست آن خودداری کنید زیرا چین و چروک را بیشتر می کند. و مدت ماساژ صورت خود را به مدت 15 روز انجام دهید و هرگز آن را قطع نکنید.

همچنین توصیه می شود پیش از استفاده از هر ماده ای آن را بر روی قسمتی از پوست امتحان کنید. همچنین هرگز از رژیم غذایی خود غافل نشوید و برای سم زدایی و براق شدن پوست آبمیوه مصرف کنید و سویا و قارچ را نیز در رژیم غذایی خود قرار دهید.