۰ نفر

۷ مکان برای آویزان کردن لوستر در خانه

۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبر: 638438
۷ مکان برای آویزان کردن لوستر در خانه

زرق و برق و شور و نشاط یک لوستر می‌تواند یک فضا را متحول کند پس چرا همه ایده­ها را برای اتاق ناهارخوری رسمی به کار می­برید؟

به گزارش اقتصادآنلاین، از اتاق نشیمن گرفته تا آشپزخانه، بله حتی حمام، در هر اتاق خانه شما مکانی برای یک لوستر وجود دارد. برخی از موارد دلخواه ما را در زیر بررسی کنید و الهام بگیرید تا فضای خانه خود را درخشان­تر کنید.

1. لوستر در ورودی

آویزان کردن لوستر در ورودی

چه جایی بهتر از ورودی برای یک شکوه بزرگ، از یک سقف بلند با قطعه‌ای در مقیاس بزرگ، مانند لوسترهای درخشان، بهترین استفاده را ببرید که به مهمانان نشان می‌دهد که انتظار سبکی زیبا را داشته باشند؛ و در آپارتمانی کوچک، یک لوستر به تنهایی می‌تواند نقش مهمی برای ایجاد یک سرسرای موقتی مانند ورودی بزرگ باشد و نقطه کلیدی برای ایجاد اولین تأثیر است.

2. لوستر در اتاق نشیمن

آویزان کردن لوستر ظریف در اتاق نشیمن

پایه‌های سقفی ظریف برای فضای نشیمن کاملاً مناسب هستند، اما وجود تزئینات لوستر را نمی‌توان انکار کرد؛ و لازم نیست تماماً زرق و برق و براق باشد. ما عاشق ظرافت بی‌نظیر در قطعات طراحی شده هستیم.

3. لوستر در آشپزخانه

آویزان کردن لوستر چندشاخه در آشپزخانه

 

خطوط براق و تزئینات کاربردی آشپزخانه را با یک لوستر سرزنده و زیبا چند برابر کنید. این وسیله طلاکاری شده، جزیره را به عنوان مرکز آشپزخانه نشان می­دهد، در حالی که طراحی باز آن نمای واضحی از فضای خیره‌کننده را تضمین می‌کند. اگر فضای کافی دارید، یک جفت لوستر همسان را آویزان کنید تا تأثیر آن دو برابر شود اگه نه یک لوستر چند شاخه نیز فضا را بهتر می­کند.

4. لوستر در اتاق غذاخوری

آویزان کردن لوستر چندبازو در اتاق غذاخوری

اگر اتاقی وجود دارد که در آن بیشتر از همه انتظار لوستر وجود دارد، آن اتاق ناهارخوری است بنابراین می‌گوییم چیز کمی متفاوت را امتحان کنید. یک لوستر کریستال، یک وسیله مدرنیستی چند بازو، مجموعه‌ای از حباب‌های شیشه‌ای طرح‌های جالبی هستند و لطافت و لذت را به هر وعده غذایی می‌دهند.

5.لوستر در اتاق ‌خواب

آویزان کردن لوستر در اتاق خواب

هیچ چیز مانند یک چراغ روشنایی فوق‌العاده، اتاق مستر را نما نمی­دهد. سقف‌های بلند می‌توانند طرح‌های بزرگ و چند لایه، مانند این نمونه با انحنای زیبا را داشته باشند. علاوه بر افزودن رنگ، به ایجاد حس صمیمیت اتاق کمک می‌کند. یک باید برای هر سبکی کلید برق است، نور شدید نباید بالای سر جایی در فضای خواب شما باشد.

6. لوستر در اتاق مهمان

آویزان کردن لوستر در اتاق مهمان

حتی کوچک‌ترین سوئیت‌های مهمان نیز می‌توانند لوستر را در خود جای دهند و این بهترین راه برای ایجاد حس ملاحظه در اتاق است. این وسیله باعث می‌شود که یک اتاق خواب بسیار راحت‌تر شود، در حالی که طراحی هوشمندانه آن فضای کوچک را جذاب‌تر می­کند.

7. لوستر در حمام

 آویزان کردن لوستر حبابی در حمام

یک لوستر نمایشی راهی مطمئن برای افزایش لوکس بودن حمام شماست. این قطعه چندلایه که با حباب استوانه ای و محفظه شیشه­ای پوشانده شده ، حتی بی الهام‌ترین وسایل حمام را جلوه می­دهد.