۰ نفر

فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره های فراگیر کارشاسی ارشد

۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 626217
فردا آخرین مهلت ثبت نام دوره های فراگیر کارشاسی ارشد

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور، آخرین مهلت ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های فراگیر دانشگاه‌های پیام‌نور و آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد را تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۰ فروردین ماه اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا کریمیان با اشاره به آخرین آمار ثبت نام داوطلبان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی، اظهار داشت: تاکنون ۷۴ هزار نفر برای پذیرش در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و تعداد ۲۸ هزار و ۲۰۰ نفر در فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

مشاور رییس سازمان سنجش اعلام کرد که به طور کلی و تا پیش از پایان مهلت ثبت نام، بیش از ۹۶ هزار نفر متقاضی شرکت در این ۲ آزمون شدند.

به گفته کریمیان، پیش از این مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روزهای ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که این مهلت تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی زمان برگزاری آزمون های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور و آزاد را جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین اعلام کرد که به منظور ارایه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به ثبت نام در دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اقدام کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

بعد از برگزاری آزمون فراگیر پیام نور و آزاد نتیجه نهایی نیمه اول شهریورماه اعلام می شود.