۰ نفر

گیلان آخر هفته تا ۱۸درجه سرد می‌شود

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۳
کد خبر: 576765
گیلان آخر هفته تا ۱۸درجه سرد می‌شود

براساس جدول پیش‌بینی هواشناسی گیلان، از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری با ورود جریانات سرد و ناپایدار دمای استان در برخی مناطق تا ۱۸درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، براساس جدول پیش‌بینی هواشناسی گیلان حداکثر دمای استان امروز دوشنبه در مناطق کوهستانی همچون دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل به ۲۴ درجه سانتیگراد می رسد که در مرکز استان این دما ۲۱ درجه خواهد بود.

طبق پیش بینی هواشناسی آسمان استان از عصر روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید بارشی میزبان بارندگی های پاییزی خواهد بود که تا روز جمعه مهمان این استان است. 

جدول هواشناسی گیلان نشان می‌دهد در این مدت علاوه بر بارش های رگباری، دمای برخی مناطق استان بخصوص در ارتفاعات تا ۱۸ درجه کاهش می یابد که دیلیمان بیشترین کاهش را خواهد داشت. 

علاوه بر این دمای رشت نیز برای روز جمعه به ۱۳ درجه سانتیگراد می رسد که نسبت به امروز کاهش هشت درجه را تجربه می کند. 

هواشناسی گیلان آسمان استان را در این مدت بارانی همراه با وزش باد بویژه برای پنجشنبه تا صبح جمعه گاهی خیلی شدید پیش بینی کرد.

آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه ها ، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی جاده ای و اختلالات در تردد از احتمالات فعالیت این سامانه در این منطقه است.