۰ نفر

معرفی انواع محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷
کد خبر: 570804
معرفی انواع محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

کلیه ماشین سازان و صنعت گران در صنعت در شرایط فعلی کشورمان با توجه به تحریم و ... که موارد مربوط به محصولات اتوماسیون صنعتی چون پی ال سی ،اچ ام آی،اینورترو سافت استارت گران شده اند به دنبال استفاده از محصولات اتوماسیون صنعتی با کیفیت و مقرون به صرفه اند که در این شرایط انتخاب محصولات محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا انتخاب بسیار بهینه ای می باشد.

نمایندگان محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا در کلان شهرهای بزرگ از جمله تهران و مشهد این نوید را به صنعتگران می دهد که با کمترین قیمت،کالای اورجینال و با گارانتی معتبر محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا را به صنعتگران این مرز و بوم ارائه دهد. در ادامه به معرفی انواع محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا می پردازیم:

اچ ام آی دلتا

اچ ام آی های دلتا پر فروش ترین،با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین اچ ام آی های بازار چینی صنعت ایران محسوب می شود

که سری DOP100  آن پرفروش ترین اچ ام آی دلتا در بازار ایران محسوب می شود و در انواع 4.3 اینچ ،7 اینچ،10 اینچ  در فروشگاه و نمایندگی های دلتا موجود می باشد و همچنین آپشنال ترین اچ ام آی های دلتا سری W محسوب میشود که در سه سایز 10.4 اینچ ،12 اینچ ،15 اینچ نیز موجود می باشد که میتوانید تمامی این سری اچ ام آی های دلتا را از نمایندگی های مجاز خریداری نمایید.

اینورتر دلتا

اینورترهای دلتا با وجود قیمت نسبتا بالاتر این روزهای بازار صنعت نسبت به رقبا چینی ولی با توجه به کیفیت بالا آن همیشه مورد توجه صنعتگران و ماشین سازان می تواند قرار بگیرد .اینورتر دلتا در چند سری  C20،C2000،C200،MS300،B،CP200،vl در فروشگاه های تتوماسیون صنعتی دلتا موجود می باشد و می توانید با بهترین خدمات و پشتیبانی فنی و فروش از این  نمایندگی های محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا خرید کنید.

اینورتر دلتا

 اینورترهای دلتا(سری C2000،سری ELW، سری EL،سری B،سری M،سری MS300،سری MH300) به جرات می توان گفت تا سال 1396 شمسی پرفروش ترین اینورترهای آسیایی  بازار صنعت ایران زمین در کنار اینورترهای ال اس  محسوب میشدند. اما از سال 1398 شمسی با وجود تحریم ها و محدودیت واردات و واردات بی رویه  اینورترهای چینی ارزان و بی کیفیت شاید مثل قبل یکه تاز فروش در بین اینورترهای صنعتی نباشند ولی به جرات می توان گفت پرچمدار اینورترهای صنعتی از لحاظ کیفیت می باشند.

سرو دلتا

سروهای دلتا (سرو موتور و درایو دلتا ) به جرات می توان گفت بهترین ، مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین سرو های موجود در بازار چینی  ایران محسوب می شود چرا که کیفیت در کنار قیمت رقابتی سروهای دلتا را نسسبت به بقیه رقبای چینی در جایگاه بالاتری قرار داده است .سرو های دلتا در حال حاضر در سری های B2،B3،A2،A3در فروشگاه حامی کنترل موجود می باشد که می توانید  با خرید از حامی کنترل از خدمات پشتیبانی ویژه بهره بگیرید.

پی ال سی دلتا

پی ال سی های دلتا پرفروش ترین و شناخته شده ترین بین پی ال سی های چینی محسوب می شود که پی ال سی دلتا در چند سری AH،AS،ES،DVP که می توانید با خرید ازحامی کنترل از خدمات پشتیبانی ویژه بهره ببرید. پی ال سی دلتا  (DELTA PLC) بدلیل تنوع زیاد و اقتصادی بودن قابل استفاده در کلیه پروژه های صنعتی مقیاس کوچک تا بزرگ میباشد.

پی ال سی دلتا

شرکت های وارد کنند محصولات اتوماسون صنعتی دلتا بعنوان نمایندگی دلتا، آماده پاسخ گویی و مشاوره برای خرید انواع پی ال سی دلتا سری DVP , AS و AH و ... میباشد. نماینده محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا ،همیشه سعی بر آن دارد که قیمت  محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا بویژه PLC دلتا را  در سایت فروشگاهی  محصولات اتوماسیون صنعتی  خود بروز کند .

منابع تغذیه دلتا

منابع تغذیه دلتا جز منابع تغذیه با کیفیت و بعضا گران بازار چینی محسوب می شوند و در چند سری DRP،DRL،DVP،PMC

که ریلی و کف خواب هستند در فروشگاه محصولات اتوماسیون صنعتی موجود و می توانید با بهترین قیمت تهیه بفرمایید.

مزایای خرید محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

1-پشتیبانی فنی تمام وقت محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

2-تمام محصولات دارای گارانتی معتبر می باشند.

3-موجودی قوی تمام محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

4-قیمت رقابتی محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا

با مراجعه به سایت های نمایندگی دلتا در ایران می توانید از جدیدترین قیمت های دلتا و موجودی دقیق مطلع شوید و با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.