۰ نفر

معنای مخفی رنگ ها را بشناسید

۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۴۰
کد خبر: 567342
معنای مخفی رنگ ها را بشناسید

ما همواره رنگ‌های مختلفی را در روز و شب می‌بینیم و احساسات مختلفی را از طریق آنها پیدا می‌کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ما همواره رنگ های مختلفی را در روز و شب می بینیم و احساسات مختلفی را از طریق آنها پیدا می کنیم. در ادامه می توانید معنای مخفی رنگ ها را بخوانید و متوجه شوید.

1. رنگ بنفش: این سلطنتی ترین رنگ از خانواده رنگ ها است که قرن ها با پادشاهان و ملکه ها گره خورده است. بنفش هم قدرت تحریک و هم آرامش را دارد و گفته می شود که پوشنده را به جایی می رساند که شادی، هماهنگی و تعادل در آن یافت می شود.

2. رنگ آبی: همانطور که می دانید رنگ آبی تاثیر آرام بخشی بر ذهن و بدن انسان دارد. این رنگ سرد نشان دهنده آسمان و دریا است و با آزادی، تخیل و حساسیت همراه است. همچنین نمادی از اعتماد، وفاداری و ثبات است.

رنگ

3. آبی اقیانوسی (دریایی): مانند امواج اقیانوس، این رنگ فوق العاده آرامش بخش و زیبا است. افرادی که به سمت رنگ تمایل دارند به احتمال زیاد خلاق، حساس، شهودی و با اعتماد به نفس هستند.

رنگ

4. رنگ سبز: سبز اغلب رنگ مورد علاقه کسانی است که عاشق طبیعت هستند زیرا یکی از فراوان ترین رنگ های موجود در جهان طبیعی است. تصور می شود که این رنگ نشان دهنده آرامش است اما همچنین با حسادت، پول و سلامتی نیز همراه است.

5. رنگ زرد: زرد رنگی است که از خورشید گرفته می شود و رنگی شاد و خوش بینانه به شمار می رود. این رنگ باعث ایجاد شور و شوق، روشن بینی و انرژی مثبت است.

6. رنگ نارنجی: ترکیبی از زرد و قرمز، نارنجی رنگی پر انرژی است که هیجان، اشتیاق و گرما را به شما القا می کند. این معمولا با پاییز همراه است. زمانی که زندگی از روزهای طولانی تابستان به ماه های سرد زمستان می رسد این رنگ جلب توجه می کند و معمولا با میوه ها مانند مرکبات و کدو تنبل همراه است.

7. رنگ قرمز: این رنگ را می توان به نوعی قوی ترین و پر رنگ ترین در طبیعت دانست. این رنگ در تضاد کامل با رنگ آبی قرار داشته و نمایانگر عشق و علاقه و همچنین خشم و عصبانیت است.