۰ نفر

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد؛

تمدید مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی

۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۵
کد خبر: 567196
تمدید مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی

مهلت ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی تهران تمدید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون پذیرش دستیار تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پزشکی مهرماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اولین بار از ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ماه آغاز شد و تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ ادامه داشت که طبق اعلام این دانشگاه تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شد. اکنون با توجه به اینکه فرایند ثبت نام تعدادی از داوطلبان هنوز به مرحله تایید نرسیده دانشگاه علوم پزشکی تهران برای رفع این مشکل مجدداً مهلت ویرایش و بارگذاری مدارک ثبت نامی را تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ تمدید کرده است.

داوطلبان برای ثبت‌نام اینترنی و تکمیل و اسکن فرم‌ها و مدارک ثبت‌نا‌می مشروحه زیر به نشانی سایت sipad.tums.ac.ir/stdnew مراجعه و با وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به دلیل تداخل ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت‌نام نشوند به هیچ وجه به گروه‌های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت‌نام آن‌ها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارتخانه اعلام خواهد شد.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام اینترنتی:

۱-پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی پذیرفته‌شدگان با سهمیه آزاد (شهریه دوره ­های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) رشته‌های پزشکی ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (برای مشاهده جدول شهریه اینجا کلیک کنید)

۲-برگه‌های ثبت نامی ۳-۲-۱ (برای دریافت فرم شماره ۱ اینجا، فرم شماره ۲ اینجا و فرم شماره ۳ اینجا کلیک کنید)

۳- تصویر پایان یا معافیت از خدمات لایحه طرح نیروی انسانی و یا گواهی مبنی بر اتمام تعهدات قانونی (ضریب کا) تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ صادرشده از معاونت درمان یا مرکز امور هیئت‌علمی وزارت متبوع برای کسانی که به‌صورت مشروط ثبت‌نام نموده‌اند.

۴-تصویر شناسنامه (از تمام صفحات) کارت ملی و عکس ۴*۳،

۵- نامه از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (برای شاغلین به خدمت دریکی از وزارتخانه‌ها- سازمان‌ها و نهاد‌ها از سازمان ذی‌ربط)

۶- تصویر کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌وظیفه برای آقایان به‌صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰

مشمولان ماده یک قانون نحوه تأمین اعضا هیئت‌علمی باید از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

۷- رونوشت حکم مأموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق (در صورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل گردد)

۸-تصویر حکم استخدامی یا ارائه حکم هیئت‌علمی (اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور)

۹- تصویر مدرکی دال برداشتن دانشنامه تخصصی یا گواهی فراغت از تحصیل مقطع تخصصی

ثبت‌نام‌کنندگان جهت اطلاع از زمان تعیین محل مراکز آموزشی شروع دوره به سایت دانشکده پزشکی به نشانی medicine.tums.ac.ir مراجعه کنند. اسامی پذیرفته‌شدگانی که ثبت‌نام آن‌ها تائید نشده و پرینت ثبت‌نام تائید شد برای آن‌ها صادر نشده جهت تقسیم به دانشکده معرفی نخواهند شد.

متقاضیان در خصوص اطلاع از امکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به نشانی vsca.tums.ac.ir مراجعه کنند.

داوطلبان جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً برای پی گیری به سایت ثبت نامی مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده و فرم ثبت‌نام تائید شد را دریافت کنند. همچنین در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص است باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام کنند.