۰ نفر

معلمان جدیدالورود در استان یزد استخدام شـدند

۸ مهر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۵
کد خبر: 567171
معلمان جدیدالورود در استان یزد استخدام شـدند

رییس تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد از استخدام ۲۹ معلم ورزش جدید در نظام آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قائنی رییس  تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد در همایش معلمان جدیدالورود ورزش استان، گفت:  امسال ۲۹ معلم ورزش جدید در نظام آموزش و پرورش استان استخدام شدند.

او افزود: با توجه به کمبود‌هایی که در نظام آموزش استان به ویژه در تربیت بدنی شاهد آن هستیم، ما سالیانه به دنبال افزایش این تعداد هستیم.

قائنی در ادامه سخنان خود به برگزاری زنگ ورزش مدارس به صورت حضوری اشاره کرد و گفت: زنگ ورزش در حال حاضر در روستا‌ها و برخی از مدارس با تعداد کم و البته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در تلاشیم در دیگر مدارس نیز از آبان ماه کلاس‌ها با تعداد کمتر از ۱۵ نفر به صورت حضوری برگزار شود.

قائنی به آموزش مجازی در برنامه شاد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ما امسال در راستای سواد سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها بیش از ۲۰۰ برنامه کمک آموزشی در فضای مجازی تولیدکردیم.

او در این نشست با بیان اینکه یک معلم ورزش باید فعالیت خود را به صورت جدی و خلاقانه پیگیری کند افزود: یک معلم حرفه‌ای باید از اهمیت و ایمنی تجهیزات ورزشی خود قبل از تمرین آگاه باشد تا آسیب یا خللی در حین تمرین ایجاد نشود.

رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان تاکید کرد: معلم ورزش باید با به کار گیری بروز‌ترین علم دنیا هم از لحاظ جسمی و هم از نظر فکری از علم و توانایی بالایی برخوردار باشد.

او در پایان به استعدادیابی دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: در زنگ ورزش بحث استعدادیابی باید در اولویت قرار گیرد چرا که این موضوع می‌تواند آینده یک دانش آموز را رقم زند.