۰ نفر

داروخانه آنلاین داروسنتر با ارسال رایگان

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴
کد خبر: 549456
 داروخانه آنلاین داروسنتر با ارسال رایگان

داروسنتر یک داروخانه‌ آنلاین است که با هدف ارائه اینترنتی محصولات داروخانه‌ای به صاحب امتیازی آقای دکتر حبیب صبوحی، به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مصرف کنندگان با محصولات داروخانه‌ای راه اندازی گردیده است.

ما با هدف تسهیل ارتباط مخاطبان با داروخانه و دسترسی آسان به محصولات داروخانه‌ای اقدام به نمایش و معرفی تمامی مکمل‌ها، محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و ارتوپدی، غذای کودک و مکمل‌های بدنسازی موجود در داروخانه در محیط سایت نموده است .

مزایای خرید از داروخانه آنلاین  داروسنتر

با راه اندازی داروخانه آنلاین داروسنتر امید آن است تا کاربران بدون نیاز به حضور فیزیکی در محیط داروخانه بتوانند در فرصت مناسب و فارغ از مشغله اجناس مورد نیاز خود را بررسی، مقایسه و انتخاب کرده و وقت و هزینه کمتری را صرف خرید لوازم مورد نیاز خود از داروخانه نمایند.

دسترسی راحت به محصولات

دسته بندی محصولات در سایت ما به نحوی است که کاربران حتی بدون تجربه خرید اینترنتی با کمترین زمان جستجو بتوانند به محصول مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. 

ارسال به موقع محصولات

پس از ثبت خرید در سایت، تیم پشتیبانی محصول مورد نظر را در اسرع وقت تحویل پست داده و طی 2 تا 3 روز کاری تحویل کاربر خواهد شد.

قیمت های به روز انواع محصولات 

قیمت محصولات در سایت ما،  در کمترین میزان ممکن بوده و این موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای خرید از ما نسبت به سایت‌های مشابه می‌باشد. شما می‌توانید لذت یک خرید اینترنتی ارزان، پرسرعت و ایمن را با ما تجربه کنید.

عضویت در باشگاه مشتریان

لازم به ذکر است کاربران عزیز می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان سایت  از تخفیفات فصلی، ماهانه، مناسبتی و مختص روز تولد خود بهره مند شوند.

لیست کامل محصولات داروخانه ای

به جرات می توانیم ادعا کنیم کمتر محصولی را می شود در داروخانه ای یافت که در لیست محصولات داروخانه آنلاین داروسنتر موجود نباشد. همواره تلاش تیم پشتیبانی ما آن بوده است که بتواند انواع مکمل های کمیاب را تهیه نموده و با کمترین هزینه در اختیار کاربران سایت قرار دهد.

2

شما می‌توانید انواع مکمل‌های بدنسازی اصل و با کیفیت، غذای کودک و  انواع شیر خشک، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع کرم‌های مرطوب کننده، قرص‌های گیاهی و لوازم مربوط به حفظ سلامت جنسی را به سادگی در سایت داروسنتر بدون هدر رفت زمان با کمترین قیمت بیابید.

موجودی تمامی محصولات سایت به روز بوده و به صورت آنلاین توسط تیم پشتیبانی و انبار داروخانه  به روزرسانی می‌شوند. اطمینان کاربران به موجودی اقلام از دیگر مزایای مهم داروسنتر می‌باشد.

خدمات و سرویس‌های ویژه  که داروخانه آنلاین داروسنتر به کاربران خود ارائه می‌دهد :

  • ·         ارسال رایگان محصولات و امکان ارسال با پست پیشتاز و ویژه( با هواپیما) در صورت نیاز کاربر به دسترسی سریع
  • ·        معرفی و ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصات، موارد مصرف، اجزاء تشکیل دهنده، کمپانی و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده محصولات
  •       امکان جستجوی پیشرفته با اعمال انواع فیلترها جهت دسترسی آسان به محصولات مورد نظر 
  • ·         امکان درج نظر، انتقاد، پرسش از دکتر داروساز که در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و پاسخ داده خواهد شد.
  •        ارائه مقالات و مطالب مفید علمی در حوزه ها ی مختلف سلامت توسط کارشناسان که تمامی مطالب منتشر شده در سایت و مجله علمی داروسنتر از جدیدترین منابع معتبر جهان استخراج و ترجمه شده و همراه با منابع مربوطه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
  •       ارائه مشاوره دارویی توسط دکتر داروساز جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مصرف، انتخاب و خرید انواع اقلام داروخانه‌ای همچون شیر خشک، قرص‌های گیاهی، مولتی ویتامین‌های دوران بارداری و مکمل‌های ورزشی

با سپاس فراوان از شما همراه گرامی خواهشمندیم ما را با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود جهت دستیابی به هدفمان که جلب رضایت شماست یاری نمایید.