۰ نفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

کاهش ۵درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱
کد خبر: 527192
کاهش ۵درصدی جرایم در ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های قدر امنیت به بهترین شکل در سطح تهران برقرار شد و هیچگونه مورد امنیتی نداشتیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که صبح امروز (سه‌شنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تأکیدات فرمانده ناجا و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا یکی از اساسی‌ترین راهبردهای ما در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ایجاد فضای معنوی و ایجاد پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی رکن اصلی برقراری امنیت در داخل کشور از مرزها تا مرکز است و این نیرو بیشترین ارتباط را با مردم دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: روزانه ۱۷ تا ۲۰ هزار نفر به مراکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراجعه می‌کنند.

سردار رحیمی عنوان داشت: در طول این ماه ۱۲۰ تا ۱۸۰ محفل انس با قرآن کریم در سراسر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما تربیت نیروهایی قرآنی، انقلابی و ولایی است، گفت: نیروی انتظامی امروز به واسطه اجرای مأموریت‌های خود همواره مورد حمله دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار رحیمی گفت: در ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های قدر امنیت به بهترین شکل در سطح تهران برقرار شد و هیچ‌گونه مورد امنیتی نداشتیم؛ خوشبختانه در این ماه عزیز میزان جرایم ۵ درصد در تهران کاهش داشته است.