۰ نفر

طی اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

۱۵روز پلمپ واحد صنفی در صورت تخلف از اجرای پروتکل‌های بهداشتی

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
کد خبر: 519260
۱۵روز پلمپ واحد صنفی در صورت تخلف از اجرای پروتکل‌های بهداشتی

اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد که واحدهای صنفی متخلف از اجرای پروتکل های بهداشتی به مدت 15 روز پلمپ می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای تشدید ضرورت برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی را ابلاغ کرد.

به اطلاع عموم جامعه صنفی و اتاق‌ها و اتحادیه‌های اصناف می‌رساند؛

همان‌گونه که به کرات از سوی اتاق اصناف ایران، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی بهداشتی مختص اصناف و واحدهای صنفی در دوران پاندمی ویروس کووید-۱۹ در کشور اطلاع‌رسانی و مورد تاکید واقع شده و با مشارکت بالا، تمکین و مسئولیت‌پذیری در خور توجهی در همراهی با حاکمیت در این زمینه روبرو بوده‌ایم، با توجه به شروع موج چهارم همه‌گیری بیماری کرونا در کشور و مواجهه با گونه‌های جهش‌یافته این ویروس لازم است خانواده بزرگ اصناف از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمکین کرده تا مشمول ۱۵ روز پلمب در شهرهای قرمز و نارنجی نشوند.

همچنین ضروری است تشکل‌های صنفی در تشدید نظارت، بازرسی و برخوردهای قانونی از صبح شنبه مورد ۲۱ فرودین ۱۴۰۰ با متخلفان اهتمام ورزند.

با عنایت به موارد فوق مقتضی است با همت جدی‌تر مشارکت و همراهی همیشگی صنوف با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی مربوطه مورد توجه واقع گردد که در غیر این صورت با تبعات و خسارت‌های وسیع‌تر مالی، اقتصادی و جانی در کشور برای آحاد جامعه از جمله صنوف مواجه خواهیم شد.

حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو تدقیق در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.