۰ نفر

یونیک آپ UNIQOP؛ نزدیک ترین سوپرمارکت ایرانی در همه جای آمریکا

۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹
کد خبر: 513324
یونیک آپ UNIQOP؛ نزدیک ترین سوپرمارکت ایرانی در همه جای آمریکا

"یونیک آپ" (UNIQOP) یک شرکت استارتاپی با مالکیت یک ایرانی-آمریکایی است که به صورت آنلاین مواد غذایی با ذایقه ایرانی و حلال را در آمریکای شمالی به در خانه ساکنان این کشور ارسال می کند.

در جولای 2020 در بهبوهه پاندمی کرونا بود که شرکت یونیک آپ (UNIQOP) توسط یک جوان ایرانی ساکن آمریکا به نام "حامد صفری" که سابقا در ایران نیز فعالیتهای استارتاپی داشت تاسیس و شروع به کار نمود‌‌.

بنیان گذار این فروشگاه آنلاین می گوید: "یونیکاپ" یک سوپرمارکت آنلاین است که به صورت تخصصی روی تهیه و توزیع مواد غذایی با ذایقه ایرانی کار می کند و ایده آن از آنجا برآمد که طبق تحقیقات متوجه شدیم تعداد زیادی از مهاجران ایرانی ساکن آمریکا برای تهیه مواد غذایی مطابق ذایقه شان دشواری داشتند و حتی حق انتخاب زیادی برای خرید نداشتند.

با توجه به آمار رسمی جمعیت ایرانیان آمریکا در همه‌پرسی سال ۲۰۰۰ میلادی که بیش از ۳۷۰ هزار نفر بوده، این تعداد شامل افرادی است که داوطلبانه خود را ایرانی معرفی کردند، اما گفته می‌شود دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا در واشینگتن، دی.سی. مدعی است که ۹۰۰٬۰۰۰ پرونده گذرنامه ایرانی از ایرانیان آمریکا در اختیار دارد اما در واقعیت باز هم آمار بیشتر از این ارقام است.

وی با بیان اینکه این تعداد زیاد شامل پراکندگی بسیاری است که خدمت رسانی به جامعه ایرانیان ساکن آمریکا را سخت تر می کند، اما با عزم خود را جزم کردیم و با به خدمت گرفتن تکنولوژی و تجربه از طریق این استارت آپ فاصله ها را در این کشور پهناور کوتاه کردیم تا بهترین امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم.

صفری با بیان اینکه "یونیک اپ" در اوج روزهای کرونا آغاز به کار کرد تا بتواند نیاز جامعه ایرانیان آمریکا را برطرف کند، افزود: در واقع این استارتاپ سوپرمارکتی ایرانیست که شامل  یک انبار کالا در لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا واقع شده است.

وی ادامه داد: همچنین این فروشگاه شامل یک وب سایت و نرم افزار است که به عنوان درگاه‌های خرید مشتریان می باشد که با استفاده آن دسترسی به مواد غذایی ایرانی از سراسر آمریکا سهل و امکان پذیر می شود.

وی همچنین با اشاره به یکی از ویژگی‌هایی که "یونیک اپ" (UNIQOP) را از سایر سوپرمارکت های آنلاین متمایز می کند، گفت: فراهم کردن امکان ارسال رایگان همه خرید ها به سراسر ایالات متحده می باشد از ویژگی های منحصر به فرد ماست، به زبانی ساده تر، فروشگاه آنلاین ما این امکان را به شما می دهد که از هر جای آمریکا خرید مواد غذایی ایرانی خود را انجام دهید و آن را به صورت رایگان در محل خود دریافت کنید. 

وی به دیگر ویژگی های این فروشگاه اشاره کرد و افزود: مجموعه ای کامل از تمامی برندهای معتبر مواد غذایی ایرانی را برای مشتریان فراهم آوردیم تا نیاز تمامی سلایق را با هر نوع  ذائقه و بودجه ای تامین کنیم.

صفری اضافه کرد: "یونیکاپ" (UNIQOP) جزو معدود سوپرمارکت هایی است که همواره اجناس را با حداقل قیمت بازار ارائه می دهد و علاوه بر تمام ویژگی های فوق  خرید از این فروشگاه باعث  صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان می شود.

وی در انتها اضافه کرد: همچنیناین وبسایت با فراهم کردن دستور پخت غذاهای ایرانی به انگلیسی در ترویج آشپزی ایرانی کمک میکند و هم اکنون نرم افزار یونیک آپ به صورت  اندروید و آی او اس در مارکت های معتبری چون گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است.