۰ نفر

اسرار قلعه مک درموت +عکس

۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۴۱
کد خبر: 364642
اسرار قلعه مک درموت +عکس

یکی از قلعه های اسرارآمیز جهان را می توان قلعه مک درموت دانست. قلعه ای که از دید بسیاری از شاعران و هنرمندان در سراسر جهان محل زندگی جن و پری ها بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، قلعه مک درموت این روزها فراتر از 100 هزار دلار قیمت دارد و در فرهنگ عامه ایرلند نیز جایگاهی منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است.

درواقع این قلعه نه تنها به لحاظ زیبایی شناختی و تاریخی بسیار زیباست، بلکه واجد داستان هایی جالب است که در طول تاریخ در مورد این بنا مطرح شده است.از افسانه ها در مورد یک داستان عاشقانه تراژیک صحبت می کند. در این داستان، دخترصاحب کاخ  مک درموت عاشق یک پسر از طبقه پایین تر جامعه بود و در نهایت نیز در شرایطی که این عاشق برای دیدار عشقش به دریاچه دور کاخ سفر کرده بود غرق شد . پس از آن نیز دختر در شوک از دست رفتن معشوق خود جان باخت.

اما در کنار این ماجرا بسیاری از محلی ها معتقدند قلعه مذکور محل تردد جن و پری و فرشتگان است و در نتیجه روی این موضوع تمرکز می کنند. این قلعه ایرلندی و زیبا الهام بخش داستان های ترسناک نیز محسوب می شود چرا که کل دیوارها با پیچک و پوشش گیاهی مستتر شده و در نتیجه همین موضوع باعث می شود از دید بسیاری از افراد زندگی در آن خطرناک باشد.

این جزیره که دارای تعدادی از سازه های ساخته شده بر روی آن است، تا قرن 17 متعلق به خانواده مک درموت بود. پس از آن، به خانواده پادشاهی انگلستان اعطا شد. با این وجود بسیاری از افسانه های محلی همچنان مدعی هستند که این قلعه محل زندگی جن ها و شخصیت های اساطیری است.

قلعه