۰ نفر

جاده‌های کوهستانی تهران مه آلود است

۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 314431
جاده‌های کوهستانی تهران مه آلود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: اینک در مسیرهای شمالی و کوهستانی استان شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید هستیم و از رانندگان می خواهیم در این جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، حیدر نوروزی شامگاه دوشنبه اظهارداشت: مه گرفتگی در محورهای هراز، دماوند و فیروزکوه وجود دارد.

وی افزود: با توجه به پدیده مه گرفتگی احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی وجود دارد و از رانندگان می خواهیم برای سفر در مناطق کوهستانی و شمالی استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: ساعاتی قبل در محدوده پنج کیلومتر آخر مسیر امامزاده داود (ع) شاهد بارش برف بودیم که تیم های عملیاتی راهداری با حضور در محل مسیر را نمک پاشی و روان سازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق غربی استان تهران بویژه در محورهای کرج و ساوه شاهد بارش باران و ترافیک نیمه سنگین و پرحجم هستیم.

نوروزی یادآور شد: در محورهای دماوند، جاجرود و لواسان نیز ترافیک پرحجم است.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی راهداری در تمامی محورهای استان حضور دارند یادآور شد: طی ساعت های آینده امشب احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی و شمالی استان وجود دارد و به همین منظور خودورهای نمک پاش و سایر تجهیزات راهداری در آماده باش کامل هستند.