۰ نفر

آخرین مهلت انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد

۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱:۰۳
کد خبر: 295852
آخرین مهلت انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان دوره‌‌های با آزمون دانشگاه آزاد تا فردا سه‌شنبه ششم شهریورماه برای ثبت‌نام و انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آخرین مهلت انتخاب رشته دوره‌ های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا ششم شهریور است و داوطلبان می‌توانند در این مهلت با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۰۰ کدرشته‌محل را انتخاب کنند.

وی افزود: انتخاب داوطلبان در این دوره بر مبنای نمره کل کنکور سراسری سال ۹۷ است.

شاهانی اظهار داشت: داوطلبان ابتدا از وجود رشته‌/ محل موردعلاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت هزینه دوره مربوطه کنند، این افراد می‌توانند با کد ملی به‌عنوان نام کاربری و کد شناسه انتخاب رشته (کد هفت‌رقمی) که در انتهای کارنامه سازمان سنجش درج شده است به‌ عنوان رمز عبور، وارد سامانه شوند.

به گفته وی، همچنین امکان ویرایش رشته محل‌ها نیز تا پایان ششم شهریورماه فراهم است.

وی افزود: داوطلبانی که رشته‌/ محل موردنظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، توجه داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی است که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه این مرکز نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.