۰ نفر

فرمانده پلیس راه استان سمنان:

تردد در محورهای مرتفع استان سمنان با زنجیر چرخ میسر است

۷ بهمن ۱۳۹۶، ۲۳:۱۳
کد خبر: 248024
تردد در محورهای مرتفع استان سمنان با زنجیر چرخ میسر است

سمنان - فرمانده پلیس راه استان سمنان، درباره محدودیت های ترافیکی استان به دلیل بارش برف، گفت: محورهای برف گیر هم اکنون برای تردد نیازمند زنجیر چرخ هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حسن خسروجردی، ضمن اشاره به بارش سنگین برف همزمان با غروب شنبه هفتم بهمن ماه۹۶ در راه های مرتفع استان سمنان، تاکید کرد: تردد در مسیرهای سمنان –فیروزکوه، شهمیرزاد- فولاد محله و دامغان-چشمه علی با زنجیر چرخ میسر است.

وی افزود: در سایر راه ها محدودیت ترافیکی خاصی مشاهده نمی شود اما پیش بینی ما با توجه به وضعیت جوی، ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محور توسکستان و خوش ییلاق شاهرود در ساعات آتی خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان سمنان، گفت: تردد در تمامی راه های استان علی رغم بارش برف میسر است و راه ها با هیچ محدودیت ترافیکی شامل مسدود شدن روبرو نیستند با این وجود از مردم می خواهیم در صورت عدم ضرورت به سفر، از تردد در راه های مرتفع استان سمنان خود داری کنند.

خسروجردی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و اطمینان حاصل کردن از سلامت خودرو، برف پاک کن ها و بخاری خودرو الزامی است.

وی افزود: هموطنان می توانند قبل از حرکت در همان مبداء نسبت به الصاق زنجیر چرخ به تایر زاپاس خودرویشان اقدام کنند تا در گردنه ها دچار معطلی نشوند همچنین بهتر است قبل از سفر یکبار بستن زنجیر چرخ را تمرین کنند.