۰ نفر

اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه در کرج

۵ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
کد خبر: 240304
اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه در کرج

معاون حمل و نقل شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری گفت: تعداد دوربین‌های نظارتی در سطح شهر به بیش از 60 عدد افزایش می یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در جلسه شورای معاونین این شهرداری از اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، احمد افضلی افزود: مطالعات فاز اول سامانه اتوبوس های تندرو شهری نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات بی.آر.تی از طرح های اولویت دار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج است، گفت: مطالعات ترافیکی در میدان شهید سلطانی_میدان حصارک و میدان شهید بهشتی در سه فاز ۱، ۲، ۳ انجام شده است.

افضلی با بیان اینکه ۲۳ ایستگاه از پایانه شهید سلطانی تا پایانه شهیدبهشتی پیش‌بینی شده است،خاطر نشان کرد: ۹۰ پل عابر پیاده در این مسیر مورد نیاز است.

معاون حمل و نقل ترافیک با تاکید بر اینکه هوشمند سازی مرکز کنترل ترافیک به صورت سامانه sms  در حال انجام می باشد؛ بیان کرد: ۵۹ دوربین پلاک خوان در سطح محدوده ها در حال اجرا می باشد.

افضلی با اشاره به خرید و بهره برداری ۴۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری و جانمایی۲۰ دوربین دیگر ، تصریح کرد: ۳ خودرو پیش بینی شده است که مستقیم کار جریمه را انجام می‌دهد.