۰ نفر

تجمع امروز کاسپینی‌ها مقابل استانداری خراسان رضوی +عکس

۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۵۹
کد خبر: 199054
تجمع امروز کاسپینی‌ها مقابل استانداری خراسان رضوی +عکس

گروهی از سهامداران موسسه اعتباری کاسپین روز شنبه با مراجعه به استانداری خراسان رضوی در مشهد خواستار کمک مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت سپرده های خود شدند.

 9نفر سهامدار موسسه مالی اعتباری بدر توس و دو نفر از سهامداران موسسه مالی اعتباری پیوند(از موسسات تشکیل دهنده کاسپین) به نمایندگی از این افراد با مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از برنا، مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی پس از شنیدن اظهارات مراجعان، گفت: مسئولیت موسسات مالی و اعتباری با بانک مرکزی است اما ما به عنوان نماینده دولت موظفیم پیگیری کار را انجام دهیم.

تجمع اعتراضی

علی رسولیان افزود: بانک مرکزی پیگیری کاملی انجام نمی دهد اما درخواستها و مطالبات سهامداران کاسپین را از طریق نامه به بانک مرکزی منتقل می کنیم.

موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات، از تجمیع تعاونیهای اعتبار 'فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند' از سال 1394 شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.