۰ نفر

سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک ۲۴

۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۱۰
کد خبر: 173527
سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک ۲۴

سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، یکی از موتورهای جستجوی حرفه‌ای در زمینه ی فروش بلیط هواپیما است که با تجمیع کلیه بلیط‌های هواپیمای موجود در مسیرهای پرتردد، دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می گذارد.

از طریق سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، می توانید بلیط پرواز چارتر یا سیستمی مورد نظر خود را با قیمتی ارزان و مناسب در مسیر دلخواهتان تهیه نمایید.

این سامانه پس از طی دوره های خاص و کسب مجوز های لازم- مجوز بند الف (مقدماتی نرخ و صدور بلیط هواپیما)- آغاز به کار نموده و همواره متناسب با اهداف خود، یعنی ارائه ی خدمات در کمترین زمان ممکن، گام برداشته است تا پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبین خود باشد.

سامانه خرید بلیط هواپیما قاصدک ۲۴

سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، جامعه ی کثیری از کاربران اینترنتی را شامل می شود بنابراین این سیستم به گونه ای طراحی شده است که برای همه ی مخاطبان حتی بی تجربه ترین آنها نیز کاربری ای ساده داشته باشد از این رو هر مشتری می تواند تنها با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود را در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای موجود در تاریخ مورد نظرش را مشاهده نماید و در صورت نیاز، لیست خود را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سامانه محدود نماید و در نهایت به بلیط مورد نظر خود دست پیدا نماید.

علاوه بر اینها یک تیم از مجربترین کارشناسان فروش نیز هفت روز هفته به صورت تمام وقت آماده ی پاسخگویی و خدمت رسانی به مشتریان این سامانه هستند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری نمایند. چنانچه کاربر این سامانه بوده باشید به حتم متوجه شده اید که قاصدک 24 جهت کسب رضایت و رفع نیاز مشتریان خود، امکان دستیابی به هر نوع بلیط هواپیمایی اعم از بلیط هواپیمای پروازهای داخلی نظیر بلیط مشهد، بلیط کیش و... و همچنین بلیط هواپیما مقاصد بین المللی از جمله بلیط دبی، بلیط استانبول و ... را به راحتی برای مشتریان خود فراهم می سازد تا کاربران این سامانه هرگز پروازی را از دست ندهند.

نکته مورد توجهی که بهتر است بدانید آن است که امکان کنسلی و استرداد بلیط هواپیما نیز در قاصدک 24 مهیاست. به این ترتیب کاربر، خود به سادگی یا با کمک کارشناسان این مجموعه می تواند اقدام به لغو خرید خود نماید از این رو تمامی مراحل خرید و استرداد بدون نیاز به منابع گوناگون و تنها در یک سایت به انجام می رسد. برای لغو نمودن بلیط هواپیمای خریداری شده خود می توانید با اعلام درخواست به تیم پشتیبانی این مجموعه و پس از کسر جریمه ی مرتبط با شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری، باقی مبلغ پرداختی را در حساب خود دریافت نمایید.

چیزی که قاصدک 24 را از سایر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما متمایز می سازد، اختصاص پنل های ویژه مشتریان است. این پنل ها به کاربران اجازه می دهد علاوه بر مشاهده ی لیست خرید های گذشته خود، به افزایش اعتبارشان در سیستم اقدام نمایند تا در سفرهای بعدی بدون نیاز به طی مراحل بانکی، از شارژ خود در سامانه خرید نمایند.

در پایان شایان ذکر است قاصدک 24 تنها یک سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیست چرا که هدف از راه اندازی این سامانه، همراهی با کاربران در تمامی مراحل یک سفر است. برای دستیابی به اخبار روز، مطالب جذاب دنیای لذت بخش سفر و مجموعه ای کامل از مطالب مرتبط با صنعت هوانوردی و توریسم، می توانید این سامانه را در بسیاری از شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.