۰ نفر

تمبر یادبود شهید «حاج حسین همدانی» رونمایی شد

۶ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
کد خبر: 166851
تمبر یادبود شهید «حاج حسین همدانی» رونمایی شد

آیین رونمایی از تمبر یادبود سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

صبح روز دوشنبه (6 دی ماه) آیین رونمایی از تمبر یادبود سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سرهنگ علیرضا عاشوری، مسوول سازمان بسیج ادارات برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این  مراسم بیان کرد: فکر می‌کنیم که اگر قرار است این نظام استوار بماند، در هیچ زمانی نمی‌توانیم راه، فداکاری، ایثارگری، آرمان‌ها و اندیشه‌های شهدا برای ما زنده نماند.

وی ادامه داد: به همین دلیل در طول سال چندین برنامه داریم تا این اندیشه بین جوان‌ها زنده بماند و بین ما که این دوران را دیدیم، یادآوری باشد تا فراموش نکنیم که اگر امروز ما هستیم و این نظام برقرار است و امنیت در کشور حکمفرماست بخاطر همین اندیشه‌ها است که می‌تواند ما را نگه دارد.

واعظی با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه جهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در داخل وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه فکر می کنم همواره روحیه جهادی و روحیه بسیجی وجود داشته باشد تا ما بتوانیم به آرمان های بلند انقلاب در این حوزه برسیم.

در پایان این مراسم با حضور فرزند و همسر شهید حاج حسین همدانی از تمبر یادبود این فرمانده شهید مدافع حرم رونمایی شد.