۰ نفر

در گفت‌و‌گو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ افزایش قیمت‌ها به رغم کاهش نرخ ارز

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
کد خبر: 473626
پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته/ افزایش قیمت‌ها به رغم کاهش نرخ ارز

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند صعودی بازار طلا خبر داد و گفت: در بازار امروز قیمت طلا و سکه با وجود کاهش نرخ ارز و بهای اونس، نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته افزایش یافت؛ البته این در حالیست که نرخ ارز و بهای اونس جهانی کاهشی بوده است.

او ادامه داد: قیمت طلا در مقایسه با آخرین نرخ معاملات روز گذشته حدود ۴۰هزار و سکه ۳۰۰هزار تومان گران‌تر شده است.

محمدولی درباره وضعیت تقاضا نیز اظهار کرد: در حال حاضر مصنوعات طلا همچنان خریدار ندارد اما تقاضا برای طلای آب‌شده و سکه بالا است.

وی به عرضه ۵۰میلیون دلار اسکناس به بازار ارز توسط بازارساز اشاره کرد و گفت: این اقدام تاثیر خود را بر قیمت دلار گذاشته اما فعلا بازار طلا واکنشی به این موضوع نشان نداده است، اما اگر همین روند ادامه داشته باشد قیمت طلا و سکه هم کاهش خواهد یافت.

قیمت طلا و سکه ۲۱مهر۹۹

محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۶میلیون و ۱۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۵میلیون تومان رسید.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز هشت میلیون و ۹۰۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و ۸۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۹۵۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا شش میلیون و ۳۴۳هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۶۴هزار تومان قیمت خورد.