۰ نفر

مدیر بازرگانی کاغذسازی کاوه عضو کمیته توسعه بازرگانی و صادرات تاسیکو شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبر: 635343
مدیر بازرگانی کاغذسازی کاوه عضو کمیته توسعه بازرگانی و صادرات تاسیکو شد

در حکمی جداگانه، مدیر تحقیق و توسعه شرکت کاغذسازی کاوه، به عضویت کمیته تحقیق و توسعه و طرح‌های دانش‌بنیان تاسیکو منصوب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛پس از انتصاب مدیرکارخانه این شرکت به عضویت کمیته فنی و عارضه‌یابی و بهبود مستمر تاسیکو، مدیر بازرگانی و مدیر تحقیق و توسعه آن نیز احکامی را از ابراهیم نصرالهی مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره هلدینگ تاسیکو و به نمایندگی از کاغذسازی کاوه دریافت کردند.

در حکم امیر حسن‌زاده، مدیر بازرگانی کاغذسازی کاوه آمده است:

با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های این هلدینگ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نام‌گذاری سال 1401، نظر به مراتب تعهد و تخصص، توانمندی و تجربیات ارزنده جناب عالی، طی این حکم به عنوان عضو کمیته توسعه بازرگانی و صادرات به نمایندگی از شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، تعیین می‌گردید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله در تعامل با سایر اعضا و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و نیز ایجاد بستر مناسب در ارتباط با مراکز و تشکل‌های فعال در حوزه بازرگانی به ویژه توسعه صادرات به کشورهای هدف در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی و شناسایی نیازمندی‌ها و بهره‌مندی از فرصت‌های خاص در توسعه محصول و بازار، مورد انتظار و تاکید می‌باشد.

در حکمی دیگر از سوی نصرالهی، سیروان ویسی‌پور، مدیر تحقیق و توسعه کاغذسازی کاوه نیز به عضویت کمیته تحقیق و توسعه و طرح‌های دانش‌بنیان منصوب شده است.

در حکم ویسی‌پور اشاره شده است:

ایجاد بستر مناسب در ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی و دانش‌بنیان و بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود جهت حل مسائل در حوزه‌های مختلف کاری با تکیه بر خلاقیت و نوآوری و شناسایی و استفاده از فرصت‌ها، مورد انتظار و تاکید می‌باشد.

گفتنی است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)، تاپیکو و شستا است.